19.11.2020
1. Записати слова до словника з перекладомgefährlich - небезпечний, langweilig - нудний, joggen (joggte, ist/hat gejoggt) бігати підтюпцем,simsen (simste, hat gesimst) - відправляти смс, reiten (ritt, ist/hat geritten) - їхати верхи,jonglieren (jonglierte, hat jongliert) - жонглювати, das Inlineskaten - катання на ковзанах,das Bungeespringen/Bungeejumping - стрибки з банджі, das Mountainbiking - катання на гірському велосипеді
2. Вправа 3 ст 66 Was meinst du: Was machen diese Leute in ihrer Freizeit gern?Erzähle.3. Вправа 4 ст 67. Що ти вважаєш цікавим? Дай відповіді на запитання.Hausaufgabe:Робочий зошит Вправа 1 ст 43 - вписати пропущені слова, перекласти. Ми будемо цей текст вчити!!
17.11.2020
1. Записати слова з перекладомdie Markenkleidung/-klamotten, die neueste Mode tragen,mit der Mode gehen, Mode sein, in Mode sein, in sein,aus der Mode kommen, modisch, die Nationaltracht (-en)2. Вправа 3б ст 60 Welche Kleidung ist aus der Mode gekommen? Welche Kleidung istjetzt in Mode? Sprecht in Kleingruppen.
Aus der Mode sind ... gekommen.In Mode sind jetzt...
3.Впр 6 ст 61. Sieh dir die Bilder an. Wie sehen diese Personen aus? Beschreibe sieund ihre Kleidung.
Hausaufgabe:
12.11.2020
1. Запиши слова до словника з перекладомder Geschmack (- -e) - смак die Kopfbedeckung - головний убірdas Kopftuch (-tücher) - хустка der Badeanzug (- -e) - костюм для плаванняdie Strumpfhose (-n) - колготиdie Frisur (-en) - зачіскаähnlich - схожийgefallen (gefiel, hat gefallen) (Dat.) - подобатисяgehören (gehörte, hat gehört) (Dat.)/zu (Dat.) - належати2. LB Übung 2 Seite 56 (усно)
3. LB Übung 4 Seite 57 (опрацювати текст, звернути увагу на вживання особових займенників у різних відмінках)
Відмінювання особових займенників в німецькій мові
Singular Plural Nominativ ich du er sie es wir ihr sie Sie
Dativ mir dir ihm ihr ihm uns euch ihnen Ihnen Akkusativ mich dich ihn sie es uns euch sie Sie
Переглянь відео з поясненням
AB Übung 1,2,3 Seite 38-39
Hausaufgabe:
повторити лексичний та граматичний матеріал теми 2, підготуватись до самостійної роботи
10.11.2020die Abteilung (-en) відділ das Medium (Medien) засібdie Stereoanlage (-n) акустичний пристрій der Kopfhörer (–) навушники scheußlich жахливийschrecklich страхітлийschick шикарний doof дурний furchtbar страшний anprobieren (probierte an, hat anprobiert) примірятиjemandem (Dat.) stehen пасувати (комусь)
2. Вправа 3 ст 53. В якому відділі можна купити ці товари?3. Вправа 5 ст 54. Це позитивне чи негативне? Заповни таблицю4. Робочий зошит ст 37 впр 5. Опиши речі. Чи подобаються вони тобі?HausaufgabeВиконай завдання за посиланням до 12.11.2020
29.10.20201. Записати слова до словника з перекладом
der Vegetarier (–), das Mitleid, die Nahrung, das Eiweiß,natürlich, Angst haben vor (Dat.), Appetit haben auf (Akk.),töten (tötete, hat getötet)2. Вправа 3 ст 48 Чому вегетеріанці не їдять м"ясо? Прочитай твердження і знайди правильну відповідь.3. Вправа 4 ст 48. Прочитайте текст. Чи правильно ви виконали вправу 3?4. Так, хто ж такі вегетеріанці? Перегляньте відео і запам"ятайте різницю між веганами та вегетеріанцями
HausaufgabeРобочий зошит впр 2,3 ст 33
27.10.2020Essgewohnheiten und Spezialitäten1.Записати слова до словника з перекладом die Essgewohnheit (-en), die Spezialität (-en), der Cappuccino,die Sahne, der Quark, die Maultasche (-n), die Füllung (-en),die Buchweizengrütze, grillen (grillte, hat gegrillt)
2. Übung 2 S46Ordne die Speisen den Oberbegriffen zu. Впорядкуй! Які страви солодкі, які вегетеріанські, які з м"ясом,.......
3. АВ Вправа1 ст 31. Як це назвати одним словом?Вправа2 ст 31 Доповни речення.
4. Перегляньте відео та запам"ятайте улюблені страви різних народів!
Hausaufgabe
Домашнє завдання активнеЗадане для 8-АЗавдання необхідно виконати до 28 жовтня 16:00
1. ст 39 Записати слова до словника з перекладомdie Speise (-n), der Kellner (-), bestellen (bestellte, hat bestellt),einen Bärenhunger haben2. Welche Speisen und Lebensmittel sind das? Ordne die Wörter den Bildern zu. Знайди відповідні картинки поданим словам. Впр 2 ст 393. Вживання артикля з іменниками, що позначають їжу- якщо іменник в загальному позначає продукт харчування, не позначаючи порції, ми не вживаємо артикль взагалі- якщо іменник позначає порцію чи певну кількість і називає продукт вперше, вживаємо неозначений артикль- якщо мається певна порція чогось - вживаємо означений артикльMein Freund mag - Suppen.Er möchte eine Suppe bestellen.Er bezahlt die Suppe.4. Was isst und trinkst du gern? Was isst und trinkst du nicht? Erzähle. Що ти їсиш і п"єш охоче? Розкажи.Ich esse gern...Ich trinke gern...Ich mag keinen/keine/kein...
HausaufgabeAB : Übung 2,4 S26 - 27( письмово)
06.10.2020S.331.Записати слова до словника з перекладом,зверніть увагу на форму дієслів в минулому часі.aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt), die Blumen gießen (goss,hat gegossen), bügeln (bügelte, hat gebügelt), babysitten (hat babygesittet),das Geschirr spülen (spülte, hat gespült), staubsaugen (staubsaugte,hat gestaubsaugt), wischen (wischte, hat gewischt), selten, nie2. Was macht das Mädchen? Ordne die Ausdrücke den Bildern zu. Що роблять ці люди? Впорядкуй висловлювання з картинками.Übung 2 S33Auf Bild 1 macht das Mädchen das Bett. Auf Bild...
3. Was ist hier falsch? Korrigiere und bilde Sätze nach dem Muster. Що тут не правильно? Виправ і побудуй речення за зразком.Übung 3 S34
M u s t e r: Einkäufe gehen → Einkäufe machen: Ich mache manchmal Einkäufe im Geschäft.
4. Запам"ятай!Nenne die Zeitadverbien in der steigenden Reihenfolge.immer(завжди), meistens(здебільшого), oft(часто), manchmal( іноді), selten( рідко), nie(ніколи)
5. Lies die SMS. Was sollen diese Menschen machen? Erzähle. Прочитай повідомлення. Що люди мають зробити?AB : Übung 4 S22Luises Schwester schreibt, Luise,ich komme spät nach Hause, mach die Hausaufgaben selbst.
HausaufgabeAB : Übung 1,2 S21( письмово)
24.09.2020Freunde erkennt man in der NotS.211.Записати слова до словника з перекладомungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt),stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt),stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt)
2. Простий минулий час / Prätertum
1. Запиши слова до словника з перекладом
2. LB Übung 2 Seite 56 (усно)
3. LB Übung 4 Seite 57 (опрацювати текст, звернути увагу на вживання особових займенників у різних відмінках)
Відмінювання особових займенників в німецькій мові
Singular | Plural | |||||||||
Nominativ | ich | du | er | sie | es | wir | ihr | sie | Sie | |
Dativ | mir | dir | ihm | ihr | ihm | uns | euch | ihnen | Ihnen | |
Akkusativ | mich | dich | ihn | sie | es | uns | euch | sie | Sie |
Переглянь відео з поясненням
AB Übung 1,2,3 Seite 38-39
Hausaufgabe:
повторити лексичний та граматичний матеріал теми 2, підготуватись до самостійної роботи
Präteritum, проста форма минулого часу, вживається переважно в оповіді, розповіді. У 1-й і 3-й особі однини особові закінчення відсутні, інші закінчення такі ж, що й у Präsens. Відокремлювана частина дієслова ставиться також наприкінці речення:
Слабкі дієслова утворюють Präteritum за допомогою суфікса -te, що приєднується до основи інфінітива перед особовими закінченнями. Перед суфіксом ставиться голосний -е-, якщо основа закінчується на -t, -d, -dm, -chn, -ffn:
ich
machte
arbeitete
du
machtest
arbeitetest
er,sie, es
machte
arbeitete
wir
machten
arbeiteten
ihr
machtet
arbeitetet
Sie, sie
machten
arbeiteten
Сильні дієслова утворюють Präteritum без суфікса, за допомогою зміни кореневої голосної в основі. Це явище називається Ablaut, форму Präteritum таких дієслів варто запам'ятовувати. Список основних форм сильних і неправильних дієслів можна знайти, як правило, в кінці будь-якого німецько-українського словника. Особові закінчення в сильних дієслів такі ж, як і в слабких:
ich
schrieb
las
du
schriebst
lasest
er,sie, es
schrieb
las
wir
schrieben
lasen
ihr
schriebt
last
Sie, sie
schrieben
lasen
Неправильні дієслова haben, sein, werden, tun утворюють Präteritum особливим способом:
haben
sein
werden
tun
ich
hatte
war
wurde
tat
du
hattest
warst
wurdest
tatest
er,sie, es
hatte
war
wurde
tat
wir
hatten
waren
wurden
taten
ihr
hattet
wart
wurdet
tatet
Sie, sie
hatten
waren
wurden
taten
Модальні дієслова утворюють Präteritum за допомогою суфікса -te й особових закінчень, при цьому вони втрачають умлаут:
können – konnte, mögen – mochte, dürfen – durfte, müssen – musste, wollen – wollte, sollen – sollte.
Змінюють голосну літеру в основі й отримують суфікс -te в Präteritum також неправильні дієслова:
wissen – wusste, kennen – kannte, rennen – rannte, denken – dachte, bringen – brachte.
3.Findet die unregelmässige Wörter und lernt sie auswendig.
4. Verbinde die zusammenpassenden Formen.AB S. 14
5. Ergänze die Sätze mit den Verben im Präteritum
AB S. 14
Hausaufgabe
LB S.21 Üb 1 auswendig lernen
22.09.2020S.18
1.Записати слова до словника з перекладомder Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n),das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n)
2. Beantworte die Fragen .1) Wie heißt du? — ... 5) Hast du Geschwister? — ...2) Woher kommst du? — ... 6) Hast du Haustiere? — ...3) Wie alt bist du? — ... 7) Hast du ein Telefon? — ...4) Wo wohnst du? — ... 8) Was ist dein Hobby? — ...
3. Beachte die Tabelle. Was iast hier falsch? Erzähle richtig!
b) Was ist hier falsch? Lies den Text und erzähle richtig.Der Familienname von Jonas ist Müller. Er kommt aus Deutschland. Jonasist 13 Jahre alt. Er wohnt in der Goethestraße. Jonas’ Geschwister heißenLena und Klaus. Seine Telefonnummer ist 132 45 56. Das Hobby von Jonasist Surfen. Zu Hause hat er eine Katze, sie heißt Waldi.Якщо іменник закінчується на s, то використовуємо апостроф, або комбінацію von+ім"яLenes, Svens Hans’/Hansens (= von Hans)
4. Welche Berufe haben die Eltern dieser Kinder? Erzähle.
HausaufgabeAB Seite 12Übung 2,5
Präteritum, проста форма минулого часу, вживається переважно в оповіді, розповіді. У 1-й і 3-й особі однини особові закінчення відсутні, інші закінчення такі ж, що й у Präsens. Відокремлювана частина дієслова ставиться також наприкінці речення:
Слабкі дієслова утворюють Präteritum за допомогою суфікса -te, що приєднується до основи інфінітива перед особовими закінченнями. Перед суфіксом ставиться голосний -е-, якщо основа закінчується на -t, -d, -dm, -chn, -ffn:
ich | machte | arbeitete |
du | machtest | arbeitetest |
er,sie, es | machte | arbeitete |
wir | machten | arbeiteten |
ihr | machtet | arbeitetet |
Sie, sie | machten | arbeiteten |
Сильні дієслова утворюють Präteritum без суфікса, за допомогою зміни кореневої голосної в основі. Це явище називається Ablaut, форму Präteritum таких дієслів варто запам'ятовувати. Список основних форм сильних і неправильних дієслів можна знайти, як правило, в кінці будь-якого німецько-українського словника. Особові закінчення в сильних дієслів такі ж, як і в слабких:
ich | schrieb | las |
du | schriebst | lasest |
er,sie, es | schrieb | las |
wir | schrieben | lasen |
ihr | schriebt | last |
Sie, sie | schrieben | lasen |
Неправильні дієслова haben, sein, werden, tun утворюють Präteritum особливим способом:
| haben | sein | werden | tun |
ich | hatte | war | wurde | tat |
du | hattest | warst | wurdest | tatest |
er,sie, es | hatte | war | wurde | tat |
wir | hatten | waren | wurden | taten |
ihr | hattet | wart | wurdet | tatet |
Sie, sie | hatten | waren | wurden | taten |
Модальні дієслова утворюють Präteritum за допомогою суфікса -te й особових закінчень, при цьому вони втрачають умлаут:
können – konnte, mögen – mochte, dürfen – durfte, müssen – musste, wollen – wollte, sollen – sollte.
Змінюють голосну літеру в основі й отримують суфікс -te в Präteritum також неправильні дієслова:
wissen – wusste, kennen – kannte, rennen – rannte, denken – dachte, bringen – brachte.
3.Findet die unregelmässige Wörter und lernt sie auswendig.
4. Verbinde die zusammenpassenden Formen.AB S. 14
5. Ergänze die Sätze mit den Verben im Präteritum
AB S. 14
Hausaufgabe
LB S.21 Üb 1 auswendig lernen
Berufswünsche
1. Записати слова до словника з перекладом2. Welche Berufswünsche kann man haben? Finde Berufsbezeichnungen im Kasten und sage, was diese Menschen tun. Üb 2 S16
3. Sieh dir die Bilder an. Was machen diese Kinder gern? Was wollen sie werden? Erzähle. Üb 3 S16Ich glaube, das Mädchen/der Junge auf Foto ... will ... werden, dennes/er ... gern...
4. Konjunktion «deshalb».Сполучник «deshalb» - тому. З"єднує частини складносурядного речення, вказує на наслідок ( denn) вказує на причину і впливає на порядок слів у реченні.Sabine liebt Tiere sehr, deshalb möchte sie Tierärztin werden.Головна частина речення залишається без змін, а присудок в залежній стає в кінець речення.
5. AB S10 Ü2Denn oder Deshalb?6. Де причина, а де наслідок? Постав правильний сполучник. AB S10 Ü3
15.09.2020Was sind Sie von Beruf?1. Lest, übersetzt und schreibt die Wörter ab2. Wie gebraucht man die Konjunktion «denn»? Sieh dir die Tabelle an.( S.14)
Складносурядне речення складається з простих речень. Вони можуть з'єднуватися між собою сполучниками або (при відсутності сполучника) тільки відокремлюватися одне від одного комою.
Зв'язок між окремими реченнями складносурядного речення здійснюється за допомогою сурядних сполучників і сполуч-ників-прислівників, більшість з яких не впливає на порядок слів, наприклад: ; denn — тому що, бо.:
Er ist zur Arbeit nicht gekommen, denn er ist krank. Він не прийшов на роботу, бо хворий.
3. Lies den Textanfang und ergänze ihn. Прочитай зразок, та заміни виділені слова на відповідні з вправи, будуючи таким чином нові речення.( S.14)
Складносурядне речення складається з простих речень. Вони можуть з'єднуватися між собою сполучниками або (при відсутності сполучника) тільки відокремлюватися одне від одного комою.
Зв'язок між окремими реченнями складносурядного речення здійснюється за допомогою сурядних сполучників і сполуч-ників-прислівників, більшість з яких не впливає на порядок слів, наприклад: ; denn — тому що, бо.:
In der Stadt kann man oft Schilder mit Berufssymbolen der Handwerker sehen.
Bestimmt arbeitet hier ein Metzger, denn man kann ein Messer und den Kopf einer Kuh sehen.
4.Sieh dir die Bilder an. Was sind diese Menschen von Beruf? Wo arbei-ten sie? Erzähle. ( S.15)
Auf Foto ... ist ein/eine... Er/Sie arbeitet in/bei...
Hausaufgabe:AB
26.05.2020
Habt ein bisschen Spass!
_______________________________
19/05/2020
1.Повторити лексичний та граматичний матеріал ст.114-147
2 . Пройти тест, відкривши посилання
Завдання необхідно виконати до 21 травня 18:00 ред.
___________________________________
12.05.2020
Коротке відео допоможе познайомитись з усіма видами транспорту.
Zu den Verkehrsmitteln gehören Trolleybusse, ...
Домашнє завдання
05.05.2020
1.
4.
06.05.2020
Увага!
Роботу підписати своїм прізвищем!
На виконання відведена 1 година, далі тест буде не доступний!
ПОВІДОМТЕ УЧНЯМ Код доступу 172634
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
07.05.2020
Thema:
Wegbeschreibung
S 145 записати слова до словника з перекладом.
Üb.1 S 145 розглянь картинки та знайди відмінності. Спробуй розповісти за зразком.
Auf dem Stadtplan A liegt die Schule dem Stadion gegenüber. Und auf dem
Stadtplan B liegt sie dem Schwimmbad gegenüber.
Üb.2 S 145 давайте спробуємо описати свій шлях. Як дійти найшвидше?
Не забудь використовувати такі фрази:
Geh….
Dann bieg in …. ein.
Überquere…
Rechts/links…
Переглянь коротке відео, яке допоможе тобі навчитись описувати шлях.
Домашнє завдання ( виконати до 09.05.20.00)
Üb.3 S 146
Обери будь який шлях та опиши його.
_____________________________________________________________________________
Tania Yakovenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Конференция Zoom Tania Yakovenko 7-A
Время: 29 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/79371440934?pwd=Wm5lN3RLZ2taVmVpanBOQTdQS3MyZz09
Идентификатор конференции: 793 7144 0934
Пароль: 4rLxCg
28/04/2020
Thema: Der Stadtplan
Класна робота
S139 записати слова з рамки до словника.
Ще раз пригадаємо граматичний матеріал: Прийменники в Давальному і Знахідному відмінках
Üb1 S139 прочитайте і перекладіть речення.
Üb2 S140 що є у місті? Розкажіть за зразком
In dieser Stadt gibt es einen\ein\eine....
b)Дати відповіді на запитання (усно)
Вчимось описувати свій шлях. Коротке відео вам допоможе в цьому
Домашнє завдання активне
Увага!!! Обов"язково відкрийте підручник на ст.140 впр.2
Завдання необхідно виконати до 2 травня 12:00
Ще раз пригадаємо граматичний матеріал: Прийменники в Давальному і Знахідному відмінках
Üb2 S140 що є у місті? Розкажіть за зразком
Вчимось описувати свій шлях. Коротке відео вам допоможе в цьому
Увага!!! Обов"язково відкрийте підручник на ст.140 впр.2
Thema: Wie komme ich zum Bahnhof?
Класна робота
S142 записати слова з рамки до словника.
Üb 1 S142 прочитайте і перекладіть речення звертаючи увагу на нові слова
Üb 2 S142 розгляньте малюнки та прочитайте діалог. Запам"ятайте фрази:
Entschuldigung, ich bin fremd hier - перепрошую, я не місцевий.
Wie komme ich zu... - як пройти до...
Gehen Sie... - йдіть.....
Перегляньте коротке відео та зверніть увагу на опис маршруту!
----------------------------------------------- 22.04.2020 12.00 zoom конференція для охочих
21.04.2020
23.04.2020
Або надішліть посилання учням:
Немає коментарів:
Дописати коментар