17.11.2020die Auszeichnung (-en), beschließen (beschloss, hat beschlossen),
der Gewichtheber (-),
gewinnen (gewann, hat gewonnen),
der Hauptdarsteller (-),
der Nebendarsteller (-),
der Immobilienmakler (-),
die Staatsbürgerschaft (-en),
widmen (widmete, hat gewidmet)
2.Впр 3 ст 55. Опрацювати біографію Арнольда Шварцнегера.
3. Робочий зошит Впр 2 ст 28. тЗаповнити таблицю.
Hausaufgaben
Підготувати коротку презентацію про свого улюбленого актора ( німецькою мовою). Прикріпити в гугл класрум
12.11.20201. Welche Filmgenres kennst du? Які жанри ти вже нає
Film ---- Trickfilm
2. Ст53. Розглянь які фільми займають перше місце серед дітей. Розкажи за зразком. Заповни таблицю в РЗ Впр 3.ст27
Auf dem ersten Platz
landet...
Der Abenteuerfilm … schafft
den Sprung auf den zweiten Platz.
Sehr beliebt ist auch...,
das ist Platz...
Den fünften/sechsten/...
Platz hat...
Auf Rang … steht...
Am Ende
der Liste
ist...
HausaufgabenВиконай завдання, та натисни вкінці кнопку "Надіслати". Не забудь правильно написати своє прізвище і клас
10.11.2020
die Auszeichnung (-en), beschließen (beschloss, hat beschlossen),
der Gewichtheber (-),
gewinnen (gewann, hat gewonnen),
der Hauptdarsteller (-),
der Nebendarsteller (-),
der Immobilienmakler (-),
die Staatsbürgerschaft (-en),
widmen (widmete, hat gewidmet)
2.Впр 3 ст 55. Опрацювати біографію Арнольда Шварцнегера.
3. Робочий зошит Впр 2 ст 28. тЗаповнити таблицю.
Hausaufgaben
Підготувати коротку презентацію про свого улюбленого актора ( німецькою мовою). Прикріпити в гугл класрум
Film ---- Trickfilm
Auf dem ersten Platz
landet... |
|
|||
Der Abenteuerfilm … schafft
den Sprung auf den zweiten Platz. |
||||
Sehr beliebt ist auch...,
das ist Platz... |
|
|||
Den fünften/sechsten/...
Platz hat... |
|
|||
Auf Rang … steht... |
|
|||
Am Ende |
der Liste |
ist... |
|
Filme
1. Записати слова до словника з перекладом
der Actionfilm (-e) бойовик
der Animationsfilm (-e) Анімаційний фільм
der Trickfilm (-e) мультфільм
der Horrorfilm (-e) фільм жахів
der Liebesfilm (-e) романтичний фільм
das Drama (Dramen) драма
der Fantasyfilm (-e) фантастичний фільм
der Science-Fiction-Film (-e) науково-популярний фільм
die Hauptfigur (-en) головний герой
2. Впр 2 ст 50 До якої категорії належить цей фільм? Розкажи.Science-Fiction-Filme: «Krieg der Sterne», …
Dramen: …
Actionfilme: …
Fantasyfilme: …
Horrorfilme: …
Animationsfilme: …
Komödien: …
3. ст 51 Прочитай тести та визнач що це за фільм.
HausaufgabenВиконай завдання, та натисни вкінці кнопку "Надіслати". Не забудь правильно написати своє прізвище і клас
29.10.2020
1.Запишіть слова до словника з перекладомdas Parkett,
die Loge (-n),
der Rang (--e),
der Zuschauer (-),
zuerst,
besorgen (besorgte, hat besorgt),
Beifall
klatschen (klatschte, hat geklatscht)
2. ст 39 вправа 1 Продовжте словосполучення, використавши при цьому слова з підказки
3. Вправа 3 ст 39. Що зображено на картинці? Розкажи за зразком
Auf dem
Bild ist ein Zuschauerraum
Nummer
eins/zwei… ist
ein/eine…/sind…
Der/Die/Das
ist/sind…
4. Перегляньте відео і ще раз пригадайте лексику з теми
HausaufgabenРобочий зошит Вправа 1,2 ст 20
1.Запишіть слова до словника з перекладом die Aufführung (-en), der Auftritt (-e),
die Probe (-n),
das Theaterstück (-e),
ab|legen (legte ab, hat abgelegt),
sich (Dat.) an|sehen (sah sich an, hat sich angesehen),
inszenieren (inszenierte, hat inszeniert)
2. Вправа 2 ст 37 Was macht man wo im Theater? Finde passende Wortverbindungen in zwei Spalten und erzähle. Працюйте за зразком.
3. Прослухайте діалоги та дайте відповідь. Wo sind die Personen und was machen sie da? Höre zu und ergänze die Sätze.
https://drive.google.com/file/d/1OvNVNbRirCt1HoE74nvhpwhslfy85jFE/view?usp=sharing
4. Вправа 4 ст 38 Прочитай лист, в домашньому завданні будуть будуть запитання по тексту
Hausaufgaben
Домашнє завдання активнеЗадане для 9-ГЗавдання необхідно виконати до 28 жовтня 16:00
08.102020гОТУЄМОСЬ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. пРИГАДАЄМО ГРАМАТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ З ТЕМИ:
der Actionfilm (-e) бойовик
der Animationsfilm (-e) Анімаційний фільм
der Trickfilm (-e) мультфільм
der Horrorfilm (-e) фільм жахів
der Liebesfilm (-e) романтичний фільм
das Drama (Dramen) драма
der Fantasyfilm (-e) фантастичний фільм
der Science-Fiction-Film (-e) науково-популярний фільм
die Hauptfigur (-en) головний герой
Science-Fiction-Filme: «Krieg der Sterne», …
Dramen: …
Actionfilme: …
Fantasyfilme: …
Horrorfilme: …
Animationsfilme: …
Komödien: …
das Parkett,
die Loge (-n),
der Rang (--e),
der Zuschauer (-),
zuerst,
besorgen (besorgte, hat besorgt),
Beifall
klatschen (klatschte, hat geklatscht)
2. ст 39 вправа 1 Продовжте словосполучення, використавши при цьому слова з підказки
3. Вправа 3 ст 39. Що зображено на картинці? Розкажи за зразком
|
|
Auf dem Bild ist ein Zuschauerraum |
|
|
|
||
Nummer
eins/zwei… ist |
|||
|
|||
|
|
ein/eine…/sind… |
Der/Die/Das ist/sind…
Hausaufgaben
der Auftritt (-e),
die Probe (-n),
das Theaterstück (-e),
ab|legen (legte ab, hat abgelegt),
sich (Dat.) an|sehen (sah sich an, hat sich angesehen),
inszenieren (inszenierte, hat inszeniert)
2. Вправа 2 ст 37 Was macht man wo im Theater? Finde passende Wortverbindungen in zwei Spalten und erzähle. Працюйте за зразком.
3. Прослухайте діалоги та дайте відповідь. Wo sind die Personen und was machen sie da? Höre zu und ergänze die Sätze.
https://drive.google.com/file/d/1OvNVNbRirCt1HoE74nvhpwhslfy85jFE/view?usp=sharing
Hausaufgaben
1. ПРОСТИЙ МИНУЛИЙ ЧАС / PRÄTERTUM
PRÄTERITUM, ПРОСТА ФОРМА МИНУЛОГО ЧАСУ, ВЖИВАЄТЬСЯ ПЕРЕВАЖНО В ОПОВІДІ, РОЗПОВІДІ. У 1-Й І 3-Й ОСОБІ ОДНИНИ ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ВІДСУТНІ, ІНШІ ЗАКІНЧЕННЯ ТАКІ Ж, ЩО Й У PRÄSENS. ВІДОКРЕМЛЮВАНА ЧАСТИНА ДІЄСЛОВА СТАВИТЬСЯ ТАКОЖ НАПРИКІНЦІ РЕЧЕННЯ:
СЛАБКІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE, ЩО ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ПЕРЕД ОСОБОВИМИ ЗАКІНЧЕННЯМИ. ПЕРЕД СУФІКСОМ СТАВИТЬСЯ ГОЛОСНИЙ -Е-, ЯКЩО ОСНОВА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА -T, -D, -DM, -CHN, -FFN:
ICH
MACHTE
ARBEITETE
DU
MACHTEST
ARBEITETEST
ER,SIE, ES
MACHTE
ARBEITETE
WIR
MACHTEN
ARBEITETEN
IHR
MACHTET
ARBEITETET
SIE, SIE
MACHTEN
ARBEITETEN
СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM БЕЗ СУФІКСА, ЗА ДОПОМОГОЮ ЗМІНИ КОРЕНЕВОЇ ГОЛОСНОЇ В ОСНОВІ. ЦЕ ЯВИЩЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ABLAUT, ФОРМУ PRÄTERITUM ТАКИХ ДІЄСЛІВ ВАРТО ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ. СПИСОК ОСНОВНИХ ФОРМ СИЛЬНИХ І НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ МОЖНА ЗНАЙТИ, ЯК ПРАВИЛО, В КІНЦІ БУДЬ-ЯКОГО НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО СЛОВНИКА. ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ В СИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ ТАКІ Ж, ЯК І В СЛАБКИХ:
ICH
SCHRIEB
LAS
DU
SCHRIEBST
LASEST
ER,SIE, ES
SCHRIEB
LAS
WIR
SCHRIEBEN
LASEN
IHR
SCHRIEBT
LAST
SIE, SIE
SCHRIEBEN
LASEN
НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА HABEN, SEIN, WERDEN, TUN УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ:
HABEN
SEIN
WERDEN
TUN
ICH
HATTE
WAR
WURDE
TAT
DU
HATTEST
WARST
WURDEST
TATEST
ER,SIE, ES
HATTE
WAR
WURDE
TAT
WIR
HATTEN
WAREN
WURDEN
TATEN
IHR
HATTET
WART
WURDET
TATET
SIE, SIE
HATTEN
WAREN
WURDEN
TATEN
МОДАЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE Й ОСОБОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ, ПРИ ЦЬОМУ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ УМЛАУТ:
KÖNNEN – KONNTE, MÖGEN – MOCHTE, DÜRFEN – DURFTE, MÜSSEN – MUSSTE, WOLLEN – WOLLTE, SOLLEN – SOLLTE.
ЗМІНЮЮТЬ ГОЛОСНУ ЛІТЕРУ В ОСНОВІ Й ОТРИМУЮТЬ СУФІКС -TE В PRÄTERITUM ТАКОЖ НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА:
WISSEN – WUSSTE, KENNEN – KANNTE, RENNEN – RANNTE, DENKEN – DACHTE, BRINGEN – BRACHTE.
PRÄTERITUM, ПРОСТА ФОРМА МИНУЛОГО ЧАСУ, ВЖИВАЄТЬСЯ ПЕРЕВАЖНО В ОПОВІДІ, РОЗПОВІДІ. У 1-Й І 3-Й ОСОБІ ОДНИНИ ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ВІДСУТНІ, ІНШІ ЗАКІНЧЕННЯ ТАКІ Ж, ЩО Й У PRÄSENS. ВІДОКРЕМЛЮВАНА ЧАСТИНА ДІЄСЛОВА СТАВИТЬСЯ ТАКОЖ НАПРИКІНЦІ РЕЧЕННЯ:
СЛАБКІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE, ЩО ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ПЕРЕД ОСОБОВИМИ ЗАКІНЧЕННЯМИ. ПЕРЕД СУФІКСОМ СТАВИТЬСЯ ГОЛОСНИЙ -Е-, ЯКЩО ОСНОВА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА -T, -D, -DM, -CHN, -FFN:
ICH | MACHTE | ARBEITETE |
DU | MACHTEST | ARBEITETEST |
ER,SIE, ES | MACHTE | ARBEITETE |
WIR | MACHTEN | ARBEITETEN |
IHR | MACHTET | ARBEITETET |
SIE, SIE | MACHTEN | ARBEITETEN |
СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM БЕЗ СУФІКСА, ЗА ДОПОМОГОЮ ЗМІНИ КОРЕНЕВОЇ ГОЛОСНОЇ В ОСНОВІ. ЦЕ ЯВИЩЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ABLAUT, ФОРМУ PRÄTERITUM ТАКИХ ДІЄСЛІВ ВАРТО ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ. СПИСОК ОСНОВНИХ ФОРМ СИЛЬНИХ І НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ МОЖНА ЗНАЙТИ, ЯК ПРАВИЛО, В КІНЦІ БУДЬ-ЯКОГО НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО СЛОВНИКА. ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ В СИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ ТАКІ Ж, ЯК І В СЛАБКИХ:
ICH | SCHRIEB | LAS |
DU | SCHRIEBST | LASEST |
ER,SIE, ES | SCHRIEB | LAS |
WIR | SCHRIEBEN | LASEN |
IHR | SCHRIEBT | LAST |
SIE, SIE | SCHRIEBEN | LASEN |
НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА HABEN, SEIN, WERDEN, TUN УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ:
| HABEN | SEIN | WERDEN | TUN |
ICH | HATTE | WAR | WURDE | TAT |
DU | HATTEST | WARST | WURDEST | TATEST |
ER,SIE, ES | HATTE | WAR | WURDE | TAT |
WIR | HATTEN | WAREN | WURDEN | TATEN |
IHR | HATTET | WART | WURDET | TATET |
SIE, SIE | HATTEN | WAREN | WURDEN | TATEN |
МОДАЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE Й ОСОБОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ, ПРИ ЦЬОМУ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ УМЛАУТ:
KÖNNEN – KONNTE, MÖGEN – MOCHTE, DÜRFEN – DURFTE, MÜSSEN – MUSSTE, WOLLEN – WOLLTE, SOLLEN – SOLLTE.
ЗМІНЮЮТЬ ГОЛОСНУ ЛІТЕРУ В ОСНОВІ Й ОТРИМУЮТЬ СУФІКС -TE В PRÄTERITUM ТАКОЖ НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА:
WISSEN – WUSSTE, KENNEN – KANNTE, RENNEN – RANNTE, DENKEN – DACHTE, BRINGEN – BRACHTE.
2. Imperativ, наказовий спосіб, виражає прохання, наказ, пораду і т. п. Він уживається в спонукальних реченнях, дієслово стоїть на початку речення. У німецькій мові розрізняють чотири форми імператива.1. Звертання до 2-ї особи однини утворюється від основи інфінітива із закінченням -е чи без нього:
- Warte! Schreibe! Geh(e)! Komm! Sag!
2. Сильні дієслова змінюють кореневий голосний -е на -і:
- sprechen – Sprich!; geben – Gib!; nehmen – Nimm!; sehen – Sieh(e)!; lesen – Lies!
3. Звертання до 2-ї особи множини утворюється, як і відповідна форма Präsens, додаванням до основи інфінітива закінчення -(e)t:
- Kommt! Schreibt! Geht! Sagt! Gebt! Seht! Nehmt!
4. Форма ввічливого звертання утворюється як відповідна форма Präsens. Займенник Sie ставиться після дієслова:
- Warten Sie! Kommen Sie! Lesen Sie bitte!
5. Імператив 1-ї особи множини являє собою заклик до спільної дії, тобто звертання до особи, включаючи того, хто говорить; утворюється він, як і відповідна форма Präsens. Займенник wir ставиться після дієслова:
- Lesen wir! Gehen wir ins Kino!
6. Дієслово sein утворює форми імператива особливим способом: для 2-ї особи однини – Sei!; для 2-ї особи множини – Seid!; ввічливе звертання – Seien Sie!
3. Інфінітив з часткою ZU і без неїВ німецькій мові існує два типи інфінітиву: інфінітив І (все інфінітив) та інфінітив ІІ (або інфінітив перфект).Фактично, в реченні інфінітив може виступати підметом, частиною присудка, а також додатком, обставиною і означенням. В реченні ми можемо спостерігати вживання інфінітива з часткою zu і без неї.
Інфінітив без частки zu вживається в наступних випадках:
— після модальних дієслів і дієслова lassen;
— після дієслів, що позначають рух gehen, kommen, laufen, fahren;
— після дієслів lehren, lernen, heißen, helfen, nennen, schicken, bleiben часто в комбінації з дієсловами stehen, sitzen, liegen.
— після дієслів, що виражають відчуття sehen, hören, fühlen.
Без частки інфінітив вживається також в наказовому способі, рекомендаціях, вимогах, рецептах і т.д.
З часткою zu інфінітив вживається в наступних випадках:
— після більшості дієслів, крім перерахованих вище;
— після виразів Wunsch ( Lust, Mut, Glück, Spaß, Zeit, Möglichkeit ) haben;
— після виразів leicht (interessant, schwer, möglich, unmöglich) sein;
1. Звертання до 2-ї особи однини утворюється від основи інфінітива із закінченням -е чи без нього:
- Warte! Schreibe! Geh(e)! Komm! Sag!
2. Сильні дієслова змінюють кореневий голосний -е на -і:
- sprechen – Sprich!; geben – Gib!; nehmen – Nimm!; sehen – Sieh(e)!; lesen – Lies!
3. Звертання до 2-ї особи множини утворюється, як і відповідна форма Präsens, додаванням до основи інфінітива закінчення -(e)t:
- Kommt! Schreibt! Geht! Sagt! Gebt! Seht! Nehmt!
4. Форма ввічливого звертання утворюється як відповідна форма Präsens. Займенник Sie ставиться після дієслова:
- Warten Sie! Kommen Sie! Lesen Sie bitte!
5. Імператив 1-ї особи множини являє собою заклик до спільної дії, тобто звертання до особи, включаючи того, хто говорить; утворюється він, як і відповідна форма Präsens. Займенник wir ставиться після дієслова:
- Lesen wir! Gehen wir ins Kino!
6. Дієслово sein утворює форми імператива особливим способом: для 2-ї особи однини – Sei!; для 2-ї особи множини – Seid!; ввічливе звертання – Seien Sie!
В німецькій мові існує два типи інфінітиву: інфінітив І (все інфінітив) та інфінітив ІІ (або інфінітив перфект).Фактично, в реченні інфінітив може виступати підметом, частиною присудка, а також додатком, обставиною і означенням. В реченні ми можемо спостерігати вживання інфінітива з часткою zu і без неї.
Інфінітив без частки zu вживається в наступних випадках:
— після модальних дієслів і дієслова lassen;
— після дієслів, що позначають рух gehen, kommen, laufen, fahren;
— після дієслів lehren, lernen, heißen, helfen, nennen, schicken, bleiben часто в комбінації з дієсловами stehen, sitzen, liegen.
— після дієслів, що виражають відчуття sehen, hören, fühlen.
Без частки інфінітив вживається також в наказовому способі, рекомендаціях, вимогах, рецептах і т.д.
З часткою zu інфінітив вживається в наступних випадках:
— після більшості дієслів, крім перерахованих вище;
— після виразів Wunsch ( Lust, Mut, Glück, Spaß, Zeit, Möglichkeit ) haben;
— після виразів leicht (interessant, schwer, möglich, unmöglich) sein;
06.10.20201. СТОРІНКА 30ЗАПИСАТИ СЛОВА В СЛОВНИК2.ÜBUNG 1 S30ERGÄNZE DIE VERBEN IM PRÄTERITUM. НАПИШИ ФОРМУ МИНУЛОГО ЧАСУ 3. ПРОЧИТАЙ БІОГРАФІЮ І ВСТАВ ПРОПУСКИ. ДІЄСЛОВА МАЮТЬ СТОЯТИ В МИНУЛОМУ ЧАСІ.ВПР 2 СТ 30
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І ЗАПАМ"ЯТАЙ З ЯКИХ ЧАСТИН СКЛАДАЄТЬСЯ БІОГРАФІЯ І ЯКІ ВИМОГИ СТАВЛЯТЬСЯ ДО ЇЇ НАПИСАННЯ
4. РОБОЧИЙ ЗОШИТ ВПР 2 СТ14ПОСТАВ ЗАПИТАННЯ ДО ПОДАНИХ ВІДПОВІДЕЙ.
HAUSAUFGABE
1. Ст 23 підручника, жовта рамка - записати слова з перекладом2. Wie heißt das mit einem Wort?Üb 2 S.233. ПРОСТИЙ МИНУЛИЙ ЧАС / PRÄTERTUM
PRÄTERITUM, ПРОСТА ФОРМА МИНУЛОГО ЧАСУ, ВЖИВАЄТЬСЯ ПЕРЕВАЖНО В ОПОВІДІ, РОЗПОВІДІ. У 1-Й І 3-Й ОСОБІ ОДНИНИ ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ВІДСУТНІ, ІНШІ ЗАКІНЧЕННЯ ТАКІ Ж, ЩО Й У PRÄSENS. ВІДОКРЕМЛЮВАНА ЧАСТИНА ДІЄСЛОВА СТАВИТЬСЯ ТАКОЖ НАПРИКІНЦІ РЕЧЕННЯ:
СЛАБКІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE, ЩО ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ПЕРЕД ОСОБОВИМИ ЗАКІНЧЕННЯМИ. ПЕРЕД СУФІКСОМ СТАВИТЬСЯ ГОЛОСНИЙ -Е-, ЯКЩО ОСНОВА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА -T, -D, -DM, -CHN, -FFN:
ICH
MACHTE
ARBEITETE
DU
MACHTEST
ARBEITETEST
ER,SIE, ES
MACHTE
ARBEITETE
WIR
MACHTEN
ARBEITETEN
IHR
MACHTET
ARBEITETET
SIE, SIE
MACHTEN
ARBEITETEN
СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM БЕЗ СУФІКСА, ЗА ДОПОМОГОЮ ЗМІНИ КОРЕНЕВОЇ ГОЛОСНОЇ В ОСНОВІ. ЦЕ ЯВИЩЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ABLAUT, ФОРМУ PRÄTERITUM ТАКИХ ДІЄСЛІВ ВАРТО ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ. СПИСОК ОСНОВНИХ ФОРМ СИЛЬНИХ І НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ МОЖНА ЗНАЙТИ, ЯК ПРАВИЛО, В КІНЦІ БУДЬ-ЯКОГО НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО СЛОВНИКА. ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ В СИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ ТАКІ Ж, ЯК І В СЛАБКИХ:
ICH
SCHRIEB
LAS
DU
SCHRIEBST
LASEST
ER,SIE, ES
SCHRIEB
LAS
WIR
SCHRIEBEN
LASEN
IHR
SCHRIEBT
LAST
SIE, SIE
SCHRIEBEN
LASEN
НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА HABEN, SEIN, WERDEN, TUN УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ:
HABEN
SEIN
WERDEN
TUN
ICH
HATTE
WAR
WURDE
TAT
DU
HATTEST
WARST
WURDEST
TATEST
ER,SIE, ES
HATTE
WAR
WURDE
TAT
WIR
HATTEN
WAREN
WURDEN
TATEN
IHR
HATTET
WART
WURDET
TATET
SIE, SIE
HATTEN
WAREN
WURDEN
TATEN
МОДАЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE Й ОСОБОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ, ПРИ ЦЬОМУ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ УМЛАУТ:
KÖNNEN – KONNTE, MÖGEN – MOCHTE, DÜRFEN – DURFTE, MÜSSEN – MUSSTE, WOLLEN – WOLLTE, SOLLEN – SOLLTE.
ЗМІНЮЮТЬ ГОЛОСНУ ЛІТЕРУ В ОСНОВІ Й ОТРИМУЮТЬ СУФІКС -TE В PRÄTERITUM ТАКОЖ НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА:
WISSEN – WUSSTE, KENNEN – KANNTE, RENNEN – RANNTE, DENKEN – DACHTE, BRINGEN – BRACHTE.
PRÄTERITUM, ПРОСТА ФОРМА МИНУЛОГО ЧАСУ, ВЖИВАЄТЬСЯ ПЕРЕВАЖНО В ОПОВІДІ, РОЗПОВІДІ. У 1-Й І 3-Й ОСОБІ ОДНИНИ ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ВІДСУТНІ, ІНШІ ЗАКІНЧЕННЯ ТАКІ Ж, ЩО Й У PRÄSENS. ВІДОКРЕМЛЮВАНА ЧАСТИНА ДІЄСЛОВА СТАВИТЬСЯ ТАКОЖ НАПРИКІНЦІ РЕЧЕННЯ:
СЛАБКІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE, ЩО ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ПЕРЕД ОСОБОВИМИ ЗАКІНЧЕННЯМИ. ПЕРЕД СУФІКСОМ СТАВИТЬСЯ ГОЛОСНИЙ -Е-, ЯКЩО ОСНОВА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА -T, -D, -DM, -CHN, -FFN:
ICH | MACHTE | ARBEITETE |
DU | MACHTEST | ARBEITETEST |
ER,SIE, ES | MACHTE | ARBEITETE |
WIR | MACHTEN | ARBEITETEN |
IHR | MACHTET | ARBEITETET |
SIE, SIE | MACHTEN | ARBEITETEN |
СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM БЕЗ СУФІКСА, ЗА ДОПОМОГОЮ ЗМІНИ КОРЕНЕВОЇ ГОЛОСНОЇ В ОСНОВІ. ЦЕ ЯВИЩЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ABLAUT, ФОРМУ PRÄTERITUM ТАКИХ ДІЄСЛІВ ВАРТО ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ. СПИСОК ОСНОВНИХ ФОРМ СИЛЬНИХ І НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ МОЖНА ЗНАЙТИ, ЯК ПРАВИЛО, В КІНЦІ БУДЬ-ЯКОГО НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО СЛОВНИКА. ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ В СИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ ТАКІ Ж, ЯК І В СЛАБКИХ:
ICH | SCHRIEB | LAS |
DU | SCHRIEBST | LASEST |
ER,SIE, ES | SCHRIEB | LAS |
WIR | SCHRIEBEN | LASEN |
IHR | SCHRIEBT | LAST |
SIE, SIE | SCHRIEBEN | LASEN |
НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА HABEN, SEIN, WERDEN, TUN УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ:
| HABEN | SEIN | WERDEN | TUN |
ICH | HATTE | WAR | WURDE | TAT |
DU | HATTEST | WARST | WURDEST | TATEST |
ER,SIE, ES | HATTE | WAR | WURDE | TAT |
WIR | HATTEN | WAREN | WURDEN | TATEN |
IHR | HATTET | WART | WURDET | TATET |
SIE, SIE | HATTEN | WAREN | WURDEN | TATEN |
МОДАЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE Й ОСОБОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ, ПРИ ЦЬОМУ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ УМЛАУТ:
KÖNNEN – KONNTE, MÖGEN – MOCHTE, DÜRFEN – DURFTE, MÜSSEN – MUSSTE, WOLLEN – WOLLTE, SOLLEN – SOLLTE.
ЗМІНЮЮТЬ ГОЛОСНУ ЛІТЕРУ В ОСНОВІ Й ОТРИМУЮТЬ СУФІКС -TE В PRÄTERITUM ТАКОЖ НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА:
WISSEN – WUSSTE, KENNEN – KANNTE, RENNEN – RANNTE, DENKEN – DACHTE, BRINGEN – BRACHTE.
4.Schreibt die Sätze im Präteritum.Üb 4 S25
HausaufgabeABÜb 3,4 ( урок 7)
22.09.2020Gib mir einen Rat!
1. Ст 20 підручника, жовта рамка - записати слова з перекладомÜb 1 S 20 Vergleiche die deutschen Wörter mit den Englischen.
2. Imperativ, наказовий спосіб, виражає прохання, наказ, пораду і т. п. Він уживається в спонукальних реченнях, дієслово стоїть на початку речення. У німецькій мові розрізняють чотири форми імператива.1. Звертання до 2-ї особи однини утворюється від основи інфінітива із закінченням -е чи без нього:
- Warte! Schreibe! Geh(e)! Komm! Sag!
2. Сильні дієслова змінюють кореневий голосний -е на -і:
- sprechen – Sprich!; geben – Gib!; nehmen – Nimm!; sehen – Sieh(e)!; lesen – Lies!
3. Звертання до 2-ї особи множини утворюється, як і відповідна форма Präsens, додаванням до основи інфінітива закінчення -(e)t:
- Kommt! Schreibt! Geht! Sagt! Gebt! Seht! Nehmt!
4. Форма ввічливого звертання утворюється як відповідна форма Präsens. Займенник Sie ставиться після дієслова:
- Warten Sie! Kommen Sie! Lesen Sie bitte!
5. Імператив 1-ї особи множини являє собою заклик до спільної дії, тобто звертання до особи, включаючи того, хто говорить; утворюється він, як і відповідна форма Präsens. Займенник wir ставиться після дієслова:
- Lesen wir! Gehen wir ins Kino!
6. Дієслово sein утворює форми імператива особливим способом: для 2-ї особи однини – Sei!; для 2-ї особи множини – Seid!; ввічливе звертання – Seien Sie!
3. Lest den Text, übersetzt und findet passende TippsÜb 3 S 214. Was sagst du dem kleinen Kind?Die Tapete bemalen - Bemale die Tapeten nicht!
HausaufgabeABÜb 4 S9, Üb 5 S9
17.09.20201. Ст 17 підручника, жовта рамка - записати слова з перекладом2. Wie sagt man das mit einem Wort?Übung 3 S173. Übung 4b. Lies die E-mail und vergleich deine Meinung mit denen der deutschen Jugendlichen.AB S7 Übung 3 Wer hat das gesagt?
4. Übung 4 S19Richtig oder falsch?
Hausaufgabe:AB Üb 2 S7; Wörter auswendig lernen
15.09.2020
Gefühle und Emotionen
1. Schreibt die Wörter ins Vokabelhefte ab und übersetzt sie(Жовта стрічка Урок 4 ст 15)2.ГраматикаПідрядні речення часуПідрядні речення часу відповідають на питання wann? (коли?), seit wann? (з якого часу?), wie lange? (як довго?);
als, wenn (коли)
______ ==== ._._._._., wenn ______ ._._._._ ==== .
wenn ______ ._._._._. ==== , ==== ______ ._._._._..
Вживання сполучників als та wenn:
Сполучник als виражає завжди одноразову дію в минулому.Als ich voriges Jahr in Weimar war, war das Goethe-Haus geschlossen. (Коли я був минулого року у Веймарі, будинок Ґете був зачинений.)Сполучник wenn виражає повторювану дію як у минулому, так і в майбутньому, а також одноразову в теперішньому.Wenn ich in diesem Jahr wieder nach Hause komme, besuche ich unbedingt das Goethe-Haus. (Коли я цього року знову приїду додому, я обов’язково відвідаю будинок Ґете.)Wenn ich nach Weimar fahre, besuche ich (jedesmal, meistens) auch das Goethe-Haus. (Коли я їду у Веймар, я відвідую (щоразу, найчастіше) також будинок Ґете.)3. Lies die Sätze und vergleiche sie. Übung 2 S 154. Welche Gefühle haben die Kinder? Beschreib.5. Wann habendie Kinder diese Gefühle?
HausaufgabeÜbung 6 S16 schriftlich
27.05.2020
Habt ein bisschen Spass!
___________________
20.05.2020
Т. Повторення
LB. S. 183, 184 - повторити правила вживання сполучників "denn", "deshalb", "weil";
Виконати вправу письмово та скинути фото на ел. адресу t.missjuk@gmail.com:
Bringen Sie die Wörter der einzelnen Sätze in die richtige Reihenfolge: (поставте слова у правильному порядку, щоб отримати речення)
Наприклад:
0. Sabine - sie - will - Kleider - schöne - mag - weil - werden - Fotomodell.
0. Sabine will Fotomodell werden, weil sie schöne Kleider mag.
1. Peter - möchte - Tiere - werden - denn - mag - Zoodirektor – er __________________________________________________________
2. werden - weil - Gabi - eine - will - möchte - Sportlerin - sie - gewinnen – Goldmedaille __________________________________________________________
3. er - nicht - deshalb - Nachtwächter - gehen - abends - mag - früh - Bett - Paul - werden - ins – will __________________________________________________________
4. will - Ausland - werden - oft - fahren - dann - ins - sie - Julia - Dolmetscherin - denn - kann __________________________________________________________
5. Sabine - sie - will - Kleider - schöne - mag - weil - werden - Fotomodell __________________________________________________________
6. lernen - studieren - Deutsch - Deutschland - wir - Wir - deshalb - wollen - in __________________________________________________________
21.05.2020
Т. Повторення
Виконати вправу письмово до 23.05 та скинути фото на ел. адресу t.missjuk@gmail.com:
__________________________________________________________
13.05.2020
1. Звертання до 2-ї особи однини утворюється від основи інфінітива із закінченням -е чи без нього:
- Warte! Schreibe! Geh(e)! Komm! Sag!
2. Сильні дієслова змінюють кореневий голосний -е на -і:
- sprechen – Sprich!; geben – Gib!; nehmen – Nimm!; sehen – Sieh(e)!; lesen – Lies!
3. Звертання до 2-ї особи множини утворюється, як і відповідна форма Präsens, додаванням до основи інфінітива закінчення -(e)t:
- Kommt! Schreibt! Geht! Sagt! Gebt! Seht! Nehmt!
4. Форма ввічливого звертання утворюється як відповідна форма Präsens. Займенник Sie ставиться після дієслова:
- Warten Sie! Kommen Sie! Lesen Sie bitte!
5. Імператив 1-ї особи множини являє собою заклик до спільної дії, тобто звертання до особи, включаючи того, хто говорить; утворюється він, як і відповідна форма Präsens. Займенник wir ставиться після дієслова:
- Lesen wir! Gehen wir ins Kino!
6. Дієслово sein утворює форми імператива особливим способом: для 2-ї особи однини – Sei!; для 2-ї особи множини – Seid!; ввічливе звертання – Seien Sie!
Підрядні речення часу відповідають на питання wann? (коли?), seit wann? (з якого часу?), wie lange? (як довго?);
als, wenn (коли)
______ ==== ._._._._., wenn ______ ._._._._ ==== .
wenn ______ ._._._._. ==== , ==== ______ ._._._._..
Вживання сполучників als та wenn:
___________________
20.05.2020
Виконати вправу письмово та скинути фото на ел. адресу t.missjuk@gmail.com:
Наприклад:
0. Sabine - sie - will - Kleider - schöne - mag - weil - werden - Fotomodell.
0. Sabine will Fotomodell werden, weil sie schöne Kleider mag.
МИНУЛИЙ ЧАС
PRÄTERITUM
-
У німецькій мові є два минулі часи: минулий складний (доконаний) час Perfekt і претер, претерітум, простий минулий час Präteritum.
-
Perfekt — вживається майже завжди у розмовній мові Umgangssprache, за винятком декількох дієслів; З Перфектом ми висловлюємо, що дія Handlung в минулому була завершена.
-
Präteritum — вживається у розповідях про минулі події та в писемній мові.
-
Das Wetter war schlecht. — Погода була погана.
Er machte Urlaub. — Він був у відпустці.
Wir hatten Glück. — Нам пощастило.
- У німецькій мові є два минулі часи: минулий складний (доконаний) час Perfekt і претер, претерітум, простий минулий час Präteritum.
- Perfekt — вживається майже завжди у розмовній мові Umgangssprache, за винятком декількох дієслів; З Перфектом ми висловлюємо, що дія Handlung в минулому була завершена.
- Präteritum — вживається у розповідях про минулі події та в писемній мові.
- Das Wetter war schlecht. — Погода була погана.
Er machte Urlaub. — Він був у відпустці.
Wir hatten Glück. — Нам пощастило.
ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ ПРЕТЕРІТУМ
ОСОБЛИВОСТІ
-
-
Якщо корінь дієслова Verbstamm закінчується на d або t, то перед закінченням стоїть e.
BEISPIEL
arbeiten — працювати
ich arbeitete — я працюю;
du arbeitetest — ти працюєш;
er arbeitete — він працює …
- Якщо корінь дієслова Verbstamm закінчується на d або t, то перед закінченням стоїть e.
BEISPIELarbeiten — працюватиich arbeitete — я працюю;
du arbeitetest — ти працюєш;
er arbeitete — він працює …
КОН’ЮГАЦІЯ (ВІДМІНЮВАННЯ) — НЕРЕГУЛЯРНІ (СИЛЬНІ) ДІЄСЛОВА
KONJUGATION — UNREGELMÄSSIGE (STARKE) VERBEN
-
-
Нерегулярні дієслова (також звані сильними дієсловами starke Verben) змінюють голосний Vokal і часто використовуються у множині Plural закінчення дієслів теперішнього часу Präsensendungen. 1. перша і 3. третя особи однини Person Singular часто не мають закінчення Endung. Часто це ті ж самі, які також змінюють голосну в теперішньому часі Präsens, а також багато тих, які є регулярними regelmäßig в теперішньому часі!
-
Але: 1. перша і 3. третя особа однини Person Singular є ЗАВЖДИ ідентичними identisch, у всіх дієсловах Verben в Претерітум Präteritum.
-
Домашнє завдання
- вивчити правило
- 14.05.2020
- МИНУЛИЙ ЧАС
- Нерегулярні дієслова (також звані сильними дієсловами starke Verben) змінюють голосний Vokal і часто використовуються у множині Plural закінчення дієслів теперішнього часу Präsensendungen. 1. перша і 3. третя особи однини Person Singular часто не мають закінчення Endung. Часто це ті ж самі, які також змінюють голосну в теперішньому часі Präsens, а також багато тих, які є регулярними regelmäßig в теперішньому часі!
- Але: 1. перша і 3. третя особа однини Person Singular є ЗАВЖДИ ідентичними identisch, у всіх дієсловах Verben в Претерітум Präteritum.
-
- вивчити правило
- 14.05.2020
- МИНУЛИЙ ЧАС
PRÄTERITUM
КОЛИ ВЖИВАЄТЬСЯ ПРЕТЕРІТУМ?
-
-
Для завершених дій Handlungen у минулому:
BEISPIEL
Er war letztes Jahr in Deutschland. — Він був у Німеччині минулого року.
Ich ging gestern ins Theater. — Я вчора пішов до театру.
-
Для фактів Fakten або станів Zuständen у минулому:
BEISPIEL
Das Wetter war gut. — Погода була гарною.
Deutschland wurde 1990 Fußballweltmeister. — Німеччина стала чемпіоном світу з футболу 1990 року.
-
Що ж до теорії … в усній мові gesprochenen Sprache в основному використовується Перфект Perfekt. Оскільки немає ніякої різниці у значенні між складним минулим часом Perfekt і простим минулим часом Präteritum, і це принципі все рівно, яка з двох форм буде використаною.
Але модальні дієслова Modalverben, sein і haben майже завжди використовуються в Претерітум Präteritum.
У письмовій мові geschriebenen Sprache (література Literatur, новини Nachrichten, офіційні листи offizielle Briefe), майже виключно завжди використовується Претерітум. Ось чому в німецькій мові розрізняють письмову Schriftsprache і розмовну мови gesprochener Sprache.
-
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 15 травня 20:00 ред.
-
- Для завершених дій Handlungen у минулому:
BEISPIELEr war letztes Jahr in Deutschland. — Він був у Німеччині минулого року.
Ich ging gestern ins Theater. — Я вчора пішов до театру.- Для фактів Fakten або станів Zuständen у минулому:
BEISPIELDas Wetter war gut. — Погода була гарною.
Deutschland wurde 1990 Fußballweltmeister. — Німеччина стала чемпіоном світу з футболу 1990 року.- Що ж до теорії … в усній мові gesprochenen Sprache в основному використовується Перфект Perfekt. Оскільки немає ніякої різниці у значенні між складним минулим часом Perfekt і простим минулим часом Präteritum, і це принципі все рівно, яка з двох форм буде використаною.Але модальні дієслова Modalverben, sein і haben майже завжди використовуються в Претерітум Präteritum.У письмовій мові geschriebenen Sprache (література Literatur, новини Nachrichten, офіційні листи offizielle Briefe), майже виключно завжди використовується Претерітум. Ось чому в німецькій мові розрізняють письмову Schriftsprache і розмовну мови gesprochener Sprache.
- Домашнє завдання активнеЗавдання необхідно виконати до 15 травня 20:00 ред.
06.05.2020
1.
2.
3.
07/05/2020
14.00-15.00
Перевірочний тест
_____________________________________________________________
Tania Yakovenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Конференция Zoom Tania Yakovenko 8-D
Время: 28 апр 2020 01:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72942268365?pwd=K1pocGF2ZEtrdjliVjFCZTNkaUdjZz09
Идентификатор конференции: 729 4226 8365
Пароль: 0PN50y
29/04/2020
Тhema:
Unsere Schulveranstaltungen
Класна робота
S157 записати слова до словника та перекласти ( слова з жовтої рамки та вправи 1).
S 157 Üb 2 Що це за розваги? Знайди відповідне слово у вправі №1 та розкажи за зразком:
Auf Foto 1 ist eine Tanzshow. Hier tanzen die Kinder und die Jury bestimmt die besten Tänze.
Перед ти як виконати вправу 4 ст 158 пригадайте які запитання ми можемо поставити в німецькій мові. Коротке відео вам допоможе.
S 158 Üb 4 розгляньте рамку зі словосполученнями та побудуйте невеличке висловлювання про одне зі свят у школі. Працюємо за зразком:
Diese Woche findet ein Kostümfest in unserer Schule statt. Alle Interessanten können teilnehmen. Das Fest findet in der Aula statt. Mann muss ein schönes Kostüm haben.
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 2 травня 18:00
Unsere Schulveranstaltungen
Класна робота
Тhema: Wiederholung
Класна робота
Сьогодні наше завдання повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал та підвести підсумки з вивченої теми.
1.Для початку пригадаємо лексику:
відкрийте свої словники та прогляньте ще раз усі слова з перекладом, якщо виникають запитання в вимові чи з перекладом - загляньте ще раз до словника у підручнику чи мережі інтернет.
Чи пам"ятаєте ви назви усіх шкільних предметів та навчальних кабінетів?( впр 3 ст 149, рамка і впр 1 ст 151)
2. Давай пригадаємо граматику: Наказовий спосіб Imperativ (впр 3 ст 153 та в попередніх уроках було багато пояснень у вигляді текстових повідомлень та відеосюжетів)
3. Що ж приступай до виконання підсумкового тесту. Нехай щастить!
Завдання необхідно виконати до 2 травня 12:00
Код доступу 152125
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Або надішліть посилання учням:
Домашнє завдання
Гарного відпочинку на вихідних!
відкривши посилання
join.naurok.ua
Або надішліть посилання учням:
----------------------------------------------- 21.04.2020 13.00 zoom конференція для охочих
Таким реченням людина завжди звертається до однієї або кількох осіб особисто persönlich.
Імператив Imperativ існує тільки в формах: du- ти, ihr- ви і у ввічливій формі Höflichkeitsform – Sie- Ви.
BEISPIEL ПРИКЛАД НА НІМЕЦЬКІЙ
Geh jetzt ins Bett! — Іди вже спати! (ти — форма du Form)
Geht bitte einkaufen! — Будь ласка, йдіть за покупками! (ви — форма ihr Form)
Gehen Sie nach Hause! — Ідіть додому! (Ви — форма Sie Form) Утворення імператива
1) Ввічлива форма Höflichkeitsform:
У формі ввічливості Höflichkeitsform імператив формується з інфінітивом дієслова (Infinitiv des Verbs) + Ви Sie.
zB.: Gehen Sie nach Hause! — Ідіть додому!
2) Множина Plural ihr ви:
У множині Plural ми використовуємо теперішню форму дієслова (Präsensform) без займенника.
zB.: Geht nach Hause! — Йдіть додому!
3) Однина Singular du ти:
У однині Singular ми використовуємо теперішню форму дієслова без закінчення і без займенника.zB.: Geh nach Hause! — Іди додому!
23.04.2020
Шкільна освіта у Німеччині.
Домашнє завданняДомашнє завдання активне
Немає коментарів:
Дописати коментар