8-В



19.11.2020

Was macht man in der Freizeit gern?

1. Записати слова до словника з перекладом
gefährlich  - небезпечний,
 langweilig - нудний,
 joggen (joggte, ist/hat gejoggt)  бігати підтюпцем,
simsen (simste, hat gesimst) - відправляти смс, 
reiten (ritt, ist/hat geritten) - їхати верхи,
jonglieren (jonglierte, hat jongliert) - жонглювати, 
das Inlineskaten - катання на ковзанах,
das Bungeespringen/Bungeejumping - стрибки з банджі, 
das Mountainbiking - катання на  гірському велосипеді

2. Вправа 3 ст 66 Was meinst du: Was machen diese Leute in ihrer Freizeit gern?
Erzähle.
3. Вправа 4 ст 67. Що ти вважаєш цікавим? Дай відповіді на запитання.
Hausaufgabe:
Робочий зошит Вправа 1 ст 43 - вписати пропущені слова, перекласти. Ми будемо цей текст вчити!!


17.11.2020
Mode und Kleidung


1. Записати слова з перекладом
die Markenkleidung/-klamotten,
 die neueste Mode tragen,
mit der Mode gehen, 
Mode sein,
 in Mode sein,
 in sein,
aus der Mode kommen,
 modisch, 
die Nationaltracht (-en)
2. Вправа 3б ст 60 Welche Kleidung ist aus der Mode gekommen? Welche Kleidung ist
jetzt in Mode? Sprecht in Kleingruppen.

Aus der Mode sind ... gekommen.
In Mode sind jetzt...

3.Впр 6 ст 61. Sieh dir die Bilder an. Wie sehen diese Personen aus? Beschreibe sie
und ihre Kleidung.

Hausaufgabe: 


12.11.2020



Über den Geschmack lässt sich nicht streiten
1. Запиши слова до словника з перекладом
der Geschmack (- -e) - смак
 die Kopfbedeckung  - головний убір
das Kopftuch (-tücher) - хустка
 der Badeanzug (- -e) - костюм для плавання
die Strumpfhose (-n) - колготи
die Frisur (-en) - зачіска
ähnlich - схожий
gefallen (gefiel, hat gefallen) (Dat.) - подобатися
gehören (gehörte, hat gehört) (Dat.)/zu (Dat.) - належати

2. LB Übung 2 Seite 56 (усно)

3. LB Übung 4 Seite 57 (опрацювати текст, звернути увагу на вживання особових займенників у різних відмінках)


Відмінювання особових займенників в німецькій мові


SingularPlural
NominativichduersieeswirihrsieSie










DativmirdirihmihrihmunseuchihnenIhnen
AkkusativmichdichihnsieesunseuchsieSie

 Переглянь відео з поясненням



AB Übung 1,2,3 Seite 38-39

Hausaufgabe: 

повторити лексичний та граматичний матеріал теми 2, підготуватись до самостійної роботи


10.11.2020

Im Warenhaus

1. Запиши слова до словника з перекладом
die Abteilung (-en) відділ 
das Medium (Medien) засіб
die Stereoanlage (-n) акустичний пристрій
 der Kopfhörer (–) навушники
 scheußlich жахливий
schrecklich  страхітлий
schick  шикарний 
doof дурний 
furchtbar страшний 
anprobieren (probierte an, hat anprobiert) приміряти
jemandem (Dat.) stehen  пасувати (комусь)

2. Вправа 3 ст 53. В якому відділі можна купити ці товари?
3. Вправа 5 ст 54. Це позитивне чи негативне? Заповни таблицю
4. Робочий зошит ст 37 впр 5. Опиши речі. Чи подобаються вони тобі?
Hausaufgabe
Виконай завдання за посиланням до 12.11.2020




29.10.2020
Der Mensch ist, was er isst
1. Записати слова до словника з перекладом

der Vegetarier (–),
 das Mitleid, 
die Nahrung, 
das Eiweiß,
natürlich,
 Angst haben vor (Dat.),
 Appetit haben auf (Akk.),
töten (tötete, hat getötet)
2. Вправа 3 ст 48 Чому вегетеріанці не їдять м"ясо? Прочитай твердження і знайди правильну відповідь.
3. Вправа 4 ст 48. Прочитайте текст. Чи правильно ви виконали вправу 3?
4. Так, хто ж такі вегетеріанці? Перегляньте відео і запам"ятайте різницю між веганами та вегетеріанцями



Hausaufgabe
Робочий зошит впр 2,3 ст 33









27.10.2020
ESSGEWOHNHEITEN UND SPEZIALITÄTEN
1.ЗАПИСАТИ СЛОВА ДО СЛОВНИКА З ПЕРЕКЛАДОМ 
DIE ESSGEWOHNHEIT (-EN), 
DIE SPEZIALITÄT (-EN), 
DER CAPPUCCINO,
DIE SAHNE,
 DER QUARK, 
DIE MAULTASCHE (-N), 
DIE FÜLLUNG (-EN),
DIE BUCHWEIZENGRÜTZE, 
GRILLEN (GRILLTE, HAT GEGRILLT)

2. ÜBUNG 2 S46
ORDNE DIE SPEISEN DEN OBERBEGRIFFEN ZU. ВПОРЯДКУЙ! ЯКІ СТРАВИ СОЛОДКІ, ЯКІ ВЕГЕТЕРІАНСЬКІ, ЯКІ З М"ЯСОМ,.......

3. АВ 
ВПРАВА1 СТ 31. ЯК ЦЕ НАЗВАТИ ОДНИМ СЛОВОМ?
ВПРАВА2 СТ 31 ДОПОВНИ РЕЧЕННЯ.

4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ТА ЗАПАМ"ЯТАЙТЕ УЛЮБЛЕНІ СТРАВИ РІЗНИХ НАРОДІВ! 




HAUSAUFGABE
Домашнє завдання активне
Задане для 8-В
Завдання необхідно виконати до  28 жовтня 16:00
Повідомте учням
Код доступу 6134991
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




08.10.2020

Guten Appetit!
1. ст 39 Записати слова до словника з перекладом
die Speise (-n), 
der Kellner (-),
 bestellen (bestellte, hat bestellt),
einen Bärenhunger haben
2. Welche Speisen und Lebensmittel sind das? Ordne die Wörter den Bildern zu. Знайди відповідні картинки поданим словам. Впр 2 ст 39
3. Вживання артикля з іменниками, що позначають їжу
- якщо іменник в загальному позначає продукт харчування, не позначаючи порції, ми не вживаємо артикль взагалі
- якщо іменник позначає порцію чи певну кількість і називає продукт вперше, вживаємо неозначений артикль
- якщо мається певна порція чогось - вживаємо означений артикль
Mein Freund mag - Suppen.
Er möchte eine Suppe bestellen.
Er bezahlt die Suppe.
4. Was isst und trinkst du gern? Was isst und trinkst du nicht? Erzähle. Що ти їсиш і п"єш охоче? Розкажи.
Ich esse gern...
Ich trinke gern...
Ich mag keinen/keine/kein...


Hausaufgabe
AB : Übung 2,4  S26 - 27( письмово)

24.09.2020


Freunde erkennt man in der Not
S.21
1.Записати слова до словника з перекладом
ungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt),
stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt),
stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt)

2. Простий минулий час / Prätertum

Präteritum, проста форма минулого часу, вживається пере­важно в оповіді, розповіді. У 1-й і 3-й особі однини особові за­кінчення відсутні, інші закінчення такі ж, що й у Präsens. Ві­докремлювана частина дієслова ставиться також наприкінці речення:


Слабкі дієслова утворюють Präteritum за допомогою суфікса -te, що приєднується до основи інфінітива перед особовими за­кінченнями. Перед суфіксом ставиться голосний -е-, якщо осно­ва закінчується на -t, -d, -dm, -chn, -ffn:

ich

machte

arbeitete

du

machtest

arbeitetest

er,sie, es

machte

arbeitete

wir

machten

arbeiteten

ihr

machtet

arbeitetet

Sie, sie

machten

arbeiteten

 Сильні дієслова утворюють Präteritum без суфікса, за допо­могою зміни кореневої голосної в основі. Це явище називається Ablaut, форму Präteritum таких дієслів варто запам'ятовувати. Список основних форм сильних і неправильних дієслів можна знайти, як правило, в кінці будь-якого німецько-українського словника. Особові закінчення в сильних дієслів такі ж, як і в слабких:

ich

schrieb

las

du

schriebst

lasest

er,sie, es

schrieb

las

wir

schrieben

lasen

ihr

schriebt

last

Sie, sie

schrieben

lasen

 Неправильні дієслова haben, sein, werden, tun утворюють Präteritum особливим способом:

 

haben

sein

werden

tun

ich

hatte

war

wurde

tat

du

hattest

warst

wurdest

tatest

er,sie, es

hatte

war

wurde

tat

wir

hatten

waren

wurden

taten

ihr

hattet

wart

wurdet

tatet

Sie, sie

hatten

waren

wurden

taten

 Модальні дієслова утворюють Präteritum за допомогою суфік­са -te й особових закінчень, при цьому вони втрачають умлаут:

können  –  konnte, mögen  –  mochte, dürfen  –  durfte, müssen  –  musste, wollen  –  wollte, sollen  –  sollte.

Змінюють голосну літеру в основі й отримують суфікс -te в Präteritum також неправильні дієслова:

wissen  –  wusste, kennen  –  kannte, rennen  –  rannte, denken  –  dachte, bringen  –  brachte.

3.Findet die unregelmässige Wörter und lernt sie auswendig.

4. Verbinde die zusammenpassenden Formen.

AB S. 14

5. Ergänze die Sätze mit den Verben im Präteritum

AB S. 14


Hausaufgabe

LB  S.21 Üb 1  auswendig lernen


22.09.2020
Sage mir, mit wem du umgehst, und ich sage dir, wer du bist
S.18

1.Записати слова до словника з перекладом
der Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n),
das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n)

2. Beantworte die Fragen .
1) Wie heißt du? — ...            5) Hast du Geschwister? — ...
2) Woher kommst du? — ...   6) Hast du Haustiere? — ...
3) Wie alt bist du? — ...         7) Hast du ein Telefon? — ...
4) Wo wohnst du? — ...         8) Was ist dein Hobby? — ...

3. Beachte die Tabelle. Was iast hier falsch? Erzähle richtig!


b) Was ist hier falsch? Lies den Text und erzähle richtig.
Der Familienname von Jonas ist Müller. Er kommt aus Deutschland. Jonas
ist 13 Jahre alt. Er wohnt in der Goethestraße. Jonas’ Geschwister heißen
Lena und Klaus. Seine Telefonnummer ist 132 45 56. Das Hobby von Jonas
ist Surfen. Zu Hause hat er eine Katze, sie heißt Waldi.




Якщо іменник закінчується на  s, то використовуємо апостроф, або комбінацію von+ім"я
Lenes, Svens                     Hans’/Hansens (= von Hans)


4. Welche Berufe haben die Eltern dieser Kinder? Erzähle.

Svens Vater ist Automechaniker von Beruf. Die Mutter von Sven ist Krankenschwester.

Hausaufgabe
AB 
Seite 12
Übung 2,5




17-09-2020

Berufswünsche

1.  Записати слова до словника з перекладом
2. Welche Berufswünsche kann man haben? Finde Berufsbezeichnungen im Kasten und sage, was diese Menschen tun. Üb 2 S16

3. Sieh dir die Bilder an. Was machen diese Kinder gern? Was wollen sie werden? Erzähle. Üb 3 S16
Ich glaube, das Mädchen/der Junge auf Foto ... will ... werden, denn
es/er ... gern...

4. Konjunktion «deshalb».
Сполучник «deshalb» - тому.  З"єднує частини складносурядного речення, вказує на наслідок ( denn) вказує на причину і впливає на порядок слів у реченні.
Sabine liebt Tiere sehr, deshalb möchte sie Tierärztin werden.
Головна частина речення залишається без змін, а присудок в залежній стає в кінець речення.

5. AB S10 Ü2
Denn oder Deshalb?
6.  Де причина, а де наслідок? Постав правильний сполучник. AB S10 Ü3



15.09.2020

WAS SIND SIE VON BERUF?
1. LEST, ÜBERSETZT UND SCHREIBT DIE WÖRTER AB
2. WIE GEBRAUCHT MAN DIE KONJUNKTION «DENN»? SIEH DIR DIE TABELLE AN.( S.14)

Немецкие союзы weil, da, denn и их различие

СКЛАДНОСУРЯДНЕ РЕЧЕННЯ СКЛАДАЄТЬСЯ З ПРОСТИХ РЕЧЕНЬ. ВОНИ МОЖУТЬ З'ЄДНУВАТИСЯ МІЖ СОБОЮ СПОЛУЧНИКАМИ АБО (ПРИ ВІДСУТНОСТІ СПОЛУЧНИКА) ТІЛЬКИ ВІДОКРЕМЛЮВАТИСЯ ОДНЕ ВІД ОДНОГО КОМОЮ.

ЗВ'ЯЗОК МІЖ ОКРЕМИМИ РЕЧЕННЯМИ СКЛАДНОСУРЯДНОГО РЕЧЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СУРЯДНИХ СПОЛУЧНИКІВ І СПОЛУЧ-НИКІВ-ПРИСЛІВНИКІВ, БІЛЬШІСТЬ З ЯКИХ НЕ ВПЛИВАЄ НА ПОРЯДОК СЛІВ, НАПРИКЛАД: ; DENN — ТОМУ ЩО, БО.:

ER IST ZUR ARBEIT NICHT GEKOMMEN, DENN ER IST KRANK
ВІН НЕ ПРИЙШОВ НА РОБОТУ, БО    ХВОРИЙ.



3. LIES DEN TEXTANFANG UND ERGÄNZE IHN. ПРОЧИТАЙ ЗРАЗОК, ТА ЗАМІНИ ВИДІЛЕНІ СЛОВА НА ВІДПОВІДНІ З ВПРАВИ, БУДУЮЧИ ТАКИМ ЧИНОМ НОВІ РЕЧЕННЯ.( S.14)

IN DER STADT KANN MAN OFT SCHILDER MIT BERUFSSYMBOLEN DER HANDWERKER SEHEN.

BESTIMMT ARBEITET HIER EIN METZGER, DENN MAN KANN EIN MESSER UND DEN KOPF EINER KUH SEHEN.



4.SIEH DIR DIE BILDER AN. WAS SIND DIESE MENSCHEN VON BERUF? WO ARBEITEN SIE? ERZÄHLE. ( S.15)


AUF FOTO ... IST EIN/EINE... ER/SIE ARBEITET IN/BEI...



HAUSAUFGABE:
AB















25.05.2020

Habt ein bisschen Spass!


________________________________________________________________________
18/05/2020

Thema: Wiederholung
1.Повторити лексичний та граматичний матеріал ст.114-147
2 . Пройти тест, відкривши посилання

Завдання необхідно виконати до  21 травня 18:00 ред.



21/05/2020



Тема :
Перевірочна робота


Повідомте учням
Код доступу 9230875
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
_________________________________
15.05.2020
Thema: Verkehr


S 147 записати слова до словника з перекладом.

Коротке відео допоможе познайомитись з усіма видами транспорту.





Üb 2 S147 прочитайте і перекладіть  нові слова, визначте що з цього є транспортним засобом.

Der Trolleybus ist ein Verkehrsmittel.
Zu den Verkehrsmitteln gehören Trolleybusse, ...

Пропоную сьогодні познайомитись з транспортом в Берліні

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  15 травня 20:00 ред.

___________________________________________________________________________

04/05/2020


Thema: Wie komme ich zum Bahnhof?


Класна робота
S142 записати слова з рамки до словника.
Üb 1 S142 прочитайте і перекладіть речення звертаючи увагу на нові слова


Üb 2 S142 розгляньте малюнки та прочитайте діалог. Запам"ятайте фрази:


Entschuldigung, ich bin fremd hier - перепрошую, я не місцевий.
Wie komme ich zu... - як пройти до...
Gehen Sie... - йдіть.....


Домашнє завдання


Перегляньте коротке відео та зверніть увагу на опис маршруту!







08/05/2020




Thema: 

Wegbeschreibung
S 145 записати слова до словника з перекладом.
Üb.1 S 145 розглянь картинки та знайди відмінності. Спробуй розповісти за зразком.

Auf dem Stadtplan A liegt die Schule dem Stadion gegenüber. Und auf dem
Stadtplan B liegt sie dem Schwimmbad gegenüber.

Üb.2 S 145 давайте спробуємо описати свій шлях. Як дійти найшвидше?
Не забудь використовувати такі фрази:
Geh….
Dann bieg in …. ein.
Überquere…
Rechts/links…
Переглянь коротке відео, яке допоможе тобі навчитись описувати шлях.

Домашнє завдання  ( виконати до 09.05.20.00)
Üb.3 S 146
Обери будь який шлях та опиши його. 










Роботу надіслати на електронну адресу t.missjuk@gmail.com
 не забудьте підписати своє прізвище!









_____________________________________________________




Tania Yakovenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Tania Yakovenko 7-C

Время: 29 апр 2020 01:35 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71032145821?pwd=cERYS0RWQ1ozcm1zZ3BFbmR0eWwwUT09

Идентификатор конференции: 710 3214 5821

Пароль: 0jrGw6

27/04/2020








Thema: Der Stadtplan
Класна робота

S139 записати слова з рамки до словника.
Ще раз пригадаємо граматичний матеріал: Прийменники в Давальному і Знахідному відмінках


Üb1 S139 прочитайте і перекладіть речення.
Üb2 S140 що є у місті? Розкажіть за зразком

In dieser Stadt gibt es einen\ein\eine....
b)Дати відповіді на запитання (усно)
Вчимось описувати свій шлях. Коротке відео вам допоможе в цьому


Домашнє завдання активне
Увага!!! Обов"язково відкрийте підручник на ст.140 впр.2
Завдання необхідно виконати до  2 травня 12:00


Повідомте учням

Код доступу 617867
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:





-----------------------------------------------  22.04.2020 14.00 zoom конференція для охочих


Tania Yakovenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Конференция Zoom Tania Yakovenko  Deutsch 7 C

Время: 22 апр 2020 02:00 PM Минск



Подключиться к конференции Zoom




Идентификатор конференции: 744 0575 0941

Пароль: 1k0Df9




24.04.2020




Thema:Mein Wohnort. In der Stadt stunde 51, 52 S 134,136


Класна робота 

S 134,136 - ознайомитись з лексикою, записати слова до словника з перекладом
Граматичний матеріал: повторення відмінювання артиклів в давальному та знахідному відмінку. Також пригадаємо прийменники, що керуються цими відмінками. Відео допоможуть вам в цьому. Переглянь відео та зроби необхідні для себе записи
Üb 2 S 134 - прочитати та перекласти, звертаючи увагу на прийменники й артиклі в давальному відмінку.
Домашнє завдання:
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  25 квітня 15:00


Код доступу 515435

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Або надішліть посилання учням:



Немає коментарів:

Дописати коментар

В рамках тижня іноземних мов Квест " Містами Німеччини" https://docs.google.com/forms/d/1NdN4MsR4OJL0qCvNprvdzSU_u1mNp6idq3Xqyul...