9-А




20.11.2020
Wiederholung

Виконати самостійну роботу

17.11.2020
Mein Lieblingsschauspieler
1. Записати слова з перекладом

die Auszeichnung (-en), beschließen (beschloss, hat beschlossen),

 der Gewichtheber (-),

 gewinnen (gewann, hat gewonnen),

der Hauptdarsteller (-),

 der Nebendarsteller (-),

 der Immobilienmakler (-), 

die Staatsbürgerschaft (-en), 

widmen (widmete, hat gewidmet)

2.Впр 3 ст 55. Опрацювати біографію Арнольда Шварцнегера.

3. Робочий зошит Впр 2 ст 28. тЗаповнити таблицю.

Hausaufgaben


Підготувати коротку презентацію про свого улюбленого актора ( німецькою мовою). Прикріпити в гугл класрум



13.11.2020


Mein Lieblingsfilm

1. Welche Filmgenres kennst du? Які жанри ти вже нає

Film ---- Trickfilm

 

2. Ст53. Розглянь які фільми займають перше місце серед дітей. Розкажи за зразком. Заповни таблицю в РЗ Впр 3.ст27

Auf dem ersten Platz landet...

 

Der Abenteuerfilm … schafft den Sprung auf den zweiten Platz.

Sehr beliebt ist auch..., das ist Platz...

 

Den fünften/sechsten/... Platz hat...

 

Auf Rang … steht...

 

Am Ende

der Liste

ist...

 


Hausaufgaben
Виконай завдання, та натисни вкінці кнопку "Надіслати". Не забудь правильно написати своє прізвище і клас



10.11.2020

Filme

1. Записати слова до словника з перекладом

der Actionfilm (-e) бойовик

der Animationsfilm (-e) Анімаційний фільм

der Trickfilm (-e) мультфільм

 der Horrorfilm (-e) фільм жахів

der Liebesfilm (-e) романтичний фільм

das Drama (Dramen) драма

der Fantasyfilm (-e) фантастичний фільм

 der Science-Fiction-Film (-e) науково-популярний фільм

 die Hauptfigur (-en)  головний герой

2. Впр 2 ст 50 До якої категорії належить цей фільм? Розкажи.

Science-Fiction-Filme: «Krieg der Sterne», …            

Dramen: …

Actionfilme: …                                                                             

Fantasyfilme: …

Horrorfilme: …                                                                            

Animationsfilme: …

Komödien: …

3. ст 51 Прочитай тести та визнач що це за фільм.

Hausaufgaben
Виконай завдання, та натисни вкінці кнопку "Надіслати". Не забудь правильно написати своє прізвище і клас




30.10.2020

Ein Theaterbesuch
 

1.Запишіть слова до словника з перекладом

das Parkett, 

die Loge (-n), 

der Rang (--e), 

der Zuschauer (-), 

zuerst, 

 besorgen (besorgte, hat besorgt), 

Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht)

2. ст 39 вправа 1 Продовжте словосполучення, використавши при цьому слова з підказки

3. Вправа 3 ст 39. Що зображено на картинці? Розкажи за зразком

 

 

Auf dem Bild ist ein Zuschauerraum 

 


Nummer eins/zwei… ist

 


 

ein/eine…/sind…

 

Der/Die/Das ist/sind…

 4. Перегляньте відео і ще раз пригадайте  лексику з теми

Hausaufgaben
РОБОЧИЙ ЗОШИТ ВПРАВА 1,2 СТ 20



27-10-2020
Im Theater

1.Запишіть слова до словника з перекладом
                       die Aufführung (-en), 

der Auftritt (-e), 

die Probe (-n),

 das Theaterstück (-e),

 ab|legen (legte ab, hat abgelegt),

sich (Dat.) an|sehen (sah sich an, hat sich angesehen), 

inszenieren (inszenierte, hat inszeniert)


2.    Вправа 2 ст 37 Was macht man wo im Theater? Finde passende Wortverbindungen in  zwei Spalten und erzähle. Працюйте за зразком.


3. Прослухайте діалоги та дайте відповідь. Wo sind die Personen und was machen sie da? Höre zu und ergänze die Sätze. 


https://drive.google.com/file/d/1OvNVNbRirCt1HoE74nvhpwhslfy85jFE/view?usp=sharing



4. Вправа 4 ст 38 Прочитай лист, в домашньому завданні будуть будуть запитання по тексту


Hausaufgaben


Домашнє завдання активне
Задане для 9-А
Завдання необхідно виконати до  28 жовтня 16:00
Повідомте учням
Код доступу 5979001
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

09.102020



WIEDERHOLUNG
ГОТУЄМОСЬ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ПРИГАДАЄМО ГРАМАТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ З ТЕМИ:

1. ПРОСТИЙ МИНУЛИЙ ЧАС / PRÄTERTUM

PRÄTERITUM, ПРОСТА ФОРМА МИНУЛОГО ЧАСУ, ВЖИВАЄТЬСЯ ПЕРЕ­ВАЖНО В ОПОВІДІ, РОЗПОВІДІ. У 1-Й І 3-Й ОСОБІ ОДНИНИ ОСОБОВІ ЗА­КІНЧЕННЯ ВІДСУТНІ, ІНШІ ЗАКІНЧЕННЯ ТАКІ Ж, ЩО Й У PRÄSENS. ВІ­ДОКРЕМЛЮВАНА ЧАСТИНА ДІЄСЛОВА СТАВИТЬСЯ ТАКОЖ НАПРИКІНЦІ РЕЧЕННЯ:


СЛАБКІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE, ЩО ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ПЕРЕД ОСОБОВИМИ ЗА­КІНЧЕННЯМИ. ПЕРЕД СУФІКСОМ СТАВИТЬСЯ ГОЛОСНИЙ -Е-, ЯКЩО ОСНО­ВА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА -T, -D, -DM, -CHN, -FFN:

ICH

MACHTE

ARBEITETE

DU

MACHTEST

ARBEITETEST

ER,SIE, ES

MACHTE

ARBEITETE

WIR

MACHTEN

ARBEITETEN

IHR

MACHTET

ARBEITETET

SIE, SIE

MACHTEN

ARBEITETEN

 СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM БЕЗ СУФІКСА, ЗА ДОПО­МОГОЮ ЗМІНИ КОРЕНЕВОЇ ГОЛОСНОЇ В ОСНОВІ. ЦЕ ЯВИЩЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ABLAUT, ФОРМУ PRÄTERITUM ТАКИХ ДІЄСЛІВ ВАРТО ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ. СПИСОК ОСНОВНИХ ФОРМ СИЛЬНИХ І НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ МОЖНА ЗНАЙТИ, ЯК ПРАВИЛО, В КІНЦІ БУДЬ-ЯКОГО НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО СЛОВНИКА. ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ В СИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ ТАКІ Ж, ЯК І В СЛАБКИХ:

ICH

SCHRIEB

LAS

DU

SCHRIEBST

LASEST

ER,SIE, ES

SCHRIEB

LAS

WIR

SCHRIEBEN

LASEN

IHR

SCHRIEBT

LAST

SIE, SIE

SCHRIEBEN

LASEN

 НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА HABEN, SEIN, WERDEN, TUN УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ:

 

HABEN

SEIN

WERDEN

TUN

ICH

HATTE

WAR

WURDE

TAT

DU

HATTEST

WARST

WURDEST

TATEST

ER,SIE, ES

HATTE

WAR

WURDE

TAT

WIR

HATTEN

WAREN

WURDEN

TATEN

IHR

HATTET

WART

WURDET

TATET

SIE, SIE

HATTEN

WAREN

WURDEN

TATEN

 МОДАЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІК­СА -TE Й ОСОБОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ, ПРИ ЦЬОМУ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ УМЛАУТ:

KÖNNEN  –  KONNTE, MÖGEN  –  MOCHTE, DÜRFEN  –  DURFTE, MÜSSEN  –  MUSSTE, WOLLEN  –  WOLLTE, SOLLEN  –  SOLLTE.

ЗМІНЮЮТЬ ГОЛОСНУ ЛІТЕРУ В ОСНОВІ Й ОТРИМУЮТЬ СУФІКС -TE В PRÄTERITUM ТАКОЖ НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА:

WISSEN  –  WUSSTE, KENNEN  –  KANNTE, RENNEN  –  RANNTE, DENKEN  –  DACHTE, BRINGEN  –  BRACHTE.

2. IMPERATIVНАКАЗОВИЙ СПОСІБВИРАЖАЄ ПРОХАННЯ, НАКАЗ, ПОРАДУ І Т. П. ВІН УЖИВАЄТЬСЯ В СПОНУКАЛЬНИХ РЕЧЕННЯХ, ДІЄСЛОВО СТОЇТЬ НА ПОЧАТКУ РЕЧЕННЯ. У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ РОЗРІЗНЯЮТЬ ЧОТИРИ ФОРМИ ІМПЕРАТИВА.

1. ЗВЕРТАННЯ ДО 2-Ї ОСОБИ ОДНИНИ УТВОРЮЄТЬСЯ ВІД ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ІЗ ЗАКІНЧЕННЯМ  ЧИ БЕЗ НЬОГО:

  • WARTE! SCHREIBE! GEH(E)! KOMM! SAG!

2. СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА ЗМІНЮЮТЬ КОРЕНЕВИЙ ГОЛОСНИЙ  НА :

  • SPRECHEN – SPRICH!; GEBEN – GIB!; NEHMEN – NIMM!; SEHEN – SIEH(E)!; LESEN – LIES!

3. ЗВЕРТАННЯ ДО 2-Ї ОСОБИ МНОЖИНИ УТВОРЮЄТЬСЯ, ЯК І ВІДПОВІДНА ФОРМА PRÄSENS, ДОДАВАННЯМ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ЗАКІНЧЕННЯ -(E)T:

  • KOMMT! SCHREIBT! GEHT! SAGT! GEBT! SEHT! NEHMT!

4. ФОРМА ВВІЧЛИВОГО ЗВЕРТАННЯ УТВОРЮЄТЬСЯ ЯК ВІДПОВІДНА ФОРМА PRÄSENS. ЗАЙМЕННИК SIE СТАВИТЬСЯ ПІСЛЯ ДІЄСЛОВА:

  • WARTEN SIE! KOMMEN SIE! LESEN SIE BITTE!

5. ІМПЕРАТИВ 1-Ї ОСОБИ МНОЖИНИ ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЗАКЛИК ДО СПІЛЬНОЇ ДІЇ, ТОБТО ЗВЕРТАННЯ ДО ОСОБИ, ВКЛЮЧАЮЧИ ТОГО, ХТО ГОВОРИТЬ; УТВОРЮЄТЬСЯ ВІН, ЯК І ВІДПОВІДНА ФОРМА PRÄSENS. ЗАЙМЕННИК WIR СТАВИТЬСЯ ПІСЛЯ ДІЄСЛОВА:

  • LESEN WIR! GEHEN WIR INS KINO!

6. ДІЄСЛОВО SEIN УТВОРЮЄ ФОРМИ ІМПЕРАТИВА ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ: ДЛЯ 2-Ї ОСОБИ ОДНИНИ – SEI!; ДЛЯ 2-Ї ОСОБИ МНОЖИНИ – SEID!; ВВІЧЛИВЕ ЗВЕРТАННЯ – SEIEN SIE!

3. ІНФІНІТИВ З ЧАСТКОЮ ZU І БЕЗ НЕЇ

В НІМЕЦЬКІЙ МОВІ ІСНУЄ ДВА ТИПИ ІНФІНІТИВУ: ІНФІНІТИВ І (ВСЕ ІНФІНІТИВ) ТА ІНФІНІТИВ ІІ (АБО ІНФІНІТИВ ПЕРФЕКТ).ФАКТИЧНО, В РЕЧЕННІ ІНФІНІТИВ МОЖЕ ВИСТУПАТИ ПІДМЕТОМ, ЧАСТИНОЮ ПРИСУДКА, А ТАКОЖ ДОДАТКОМ, ОБСТАВИНОЮ І ОЗНАЧЕННЯМ. В РЕЧЕННІ МИ МОЖЕМО СПОСТЕРІГАТИ ВЖИВАННЯ ІНФІНІТИВА З ЧАСТКОЮ ZU І БЕЗ НЕЇ.

ІНФІНІТИВ БЕЗ ЧАСТКИ ZU ВЖИВАЄТЬСЯ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:

— ПІСЛЯ МОДАЛЬНИХ ДІЄСЛІВ І ДІЄСЛОВА LASSEN;

— ПІСЛЯ ДІЄСЛІВ, ЩО ПОЗНАЧАЮТЬ РУХ GEHEN, KOMMEN, LAUFEN, FAHREN;

— ПІСЛЯ ДІЄСЛІВ LEHREN, LERNEN, HEISSEN, HELFEN, NENNEN, SCHICKEN, BLEIBEN ЧАСТО В КОМБІНАЦІЇ З ДІЄСЛОВАМИ STEHEN, SITZEN, LIEGEN

— ПІСЛЯ ДІЄСЛІВ, ЩО ВИРАЖАЮТЬ ВІДЧУТТЯ SEHEN, HÖREN, FÜHLEN.

БЕЗ ЧАСТКИ ІНФІНІТИВ ВЖИВАЄТЬСЯ ТАКОЖ В НАКАЗОВОМУ СПОСОБІ, РЕКОМЕНДАЦІЯХ, ВИМОГАХ, РЕЦЕПТАХ І Т.Д.

З ЧАСТКОЮ ZU ІНФІНІТИВ ВЖИВАЄТЬСЯ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:

— ПІСЛЯ БІЛЬШОСТІ ДІЄСЛІВ, КРІМ ПЕРЕРАХОВАНИХ ВИЩЕ;

— ПІСЛЯ ВИРАЗІВ WUNSCH ( LUST, MUT, GLÜCK, SPASS, ZEIT, MÖGLICHKEIT ) HABEN

— ПІСЛЯ ВИРАЗІВ LEICHT (INTERESSANT, SCHWER, MÖGLICH, UNMÖGLICH) SEIN;



06.10.2020
MEIN LEBENSLAUF

1. СТОРІНКА 30
ЗАПИСАТИ СЛОВА В СЛОВНИК
2.ÜBUNG 1 S30
ERGÄNZE DIE VERBEN IM PRÄTERITUM. НАПИШИ ФОРМУ МИНУЛОГО ЧАСУ 
3. ПРОЧИТАЙ БІОГРАФІЮ І ВСТАВ ПРОПУСКИ. ДІЄСЛОВА МАЮТЬ СТОЯТИ В МИНУЛОМУ ЧАСІ.
ВПР 2 СТ 30

ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І ЗАПАМ"ЯТАЙ З ЯКИХ ЧАСТИН СКЛАДАЄТЬСЯ БІОГРАФІЯ І ЯКІ ВИМОГИ СТАВЛЯТЬСЯ ДО ЇЇ НАПИСАННЯ



4. РОБОЧИЙ ЗОШИТ ВПР 2  СТ14
ПОСТАВ ЗАПИТАННЯ ДО ПОДАНИХ ВІДПОВІДЕЙ.

HAUSAUFGABE

AB ÜB4 S 15 НАПИСАТИ СВОЮ БІОГРАФІЮ У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ

25.09.2020
Eltern und Kinder


1Ст 23 підручника, жовта рамка - записати слова з перекладом
2. Wie heißt das mit einem Wort?
Üb 2 S.23
3. ПРОСТИЙ МИНУЛИЙ ЧАС / PRÄTERTUM

PRÄTERITUM, ПРОСТА ФОРМА МИНУЛОГО ЧАСУ, ВЖИВАЄТЬСЯ ПЕРЕ­ВАЖНО В ОПОВІДІ, РОЗПОВІДІ. У 1-Й І 3-Й ОСОБІ ОДНИНИ ОСОБОВІ ЗА­КІНЧЕННЯ ВІДСУТНІ, ІНШІ ЗАКІНЧЕННЯ ТАКІ Ж, ЩО Й У PRÄSENS. ВІ­ДОКРЕМЛЮВАНА ЧАСТИНА ДІЄСЛОВА СТАВИТЬСЯ ТАКОЖ НАПРИКІНЦІ РЕЧЕННЯ:


СЛАБКІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -TE, ЩО ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ПЕРЕД ОСОБОВИМИ ЗА­КІНЧЕННЯМИ. ПЕРЕД СУФІКСОМ СТАВИТЬСЯ ГОЛОСНИЙ -Е-, ЯКЩО ОСНО­ВА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА -T, -D, -DM, -CHN, -FFN:

ICH

MACHTE

ARBEITETE

DU

MACHTEST

ARBEITETEST

ER,SIE, ES

MACHTE

ARBEITETE

WIR

MACHTEN

ARBEITETEN

IHR

MACHTET

ARBEITETET

SIE, SIE

MACHTEN

ARBEITETEN

 СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM БЕЗ СУФІКСА, ЗА ДОПО­МОГОЮ ЗМІНИ КОРЕНЕВОЇ ГОЛОСНОЇ В ОСНОВІ. ЦЕ ЯВИЩЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ABLAUT, ФОРМУ PRÄTERITUM ТАКИХ ДІЄСЛІВ ВАРТО ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ. СПИСОК ОСНОВНИХ ФОРМ СИЛЬНИХ І НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ МОЖНА ЗНАЙТИ, ЯК ПРАВИЛО, В КІНЦІ БУДЬ-ЯКОГО НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО СЛОВНИКА. ОСОБОВІ ЗАКІНЧЕННЯ В СИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ ТАКІ Ж, ЯК І В СЛАБКИХ:

ICH

SCHRIEB

LAS

DU

SCHRIEBST

LASEST

ER,SIE, ES

SCHRIEB

LAS

WIR

SCHRIEBEN

LASEN

IHR

SCHRIEBT

LAST

SIE, SIE

SCHRIEBEN

LASEN

 НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА HABEN, SEIN, WERDEN, TUN УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ:

 

HABEN

SEIN

WERDEN

TUN

ICH

HATTE

WAR

WURDE

TAT

DU

HATTEST

WARST

WURDEST

TATEST

ER,SIE, ES

HATTE

WAR

WURDE

TAT

WIR

HATTEN

WAREN

WURDEN

TATEN

IHR

HATTET

WART

WURDET

TATET

SIE, SIE

HATTEN

WAREN

WURDEN

TATEN

 МОДАЛЬНІ ДІЄСЛОВА УТВОРЮЮТЬ PRÄTERITUM ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІК­СА -TE Й ОСОБОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ, ПРИ ЦЬОМУ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ УМЛАУТ:

KÖNNEN  –  KONNTE, MÖGEN  –  MOCHTE, DÜRFEN  –  DURFTE, MÜSSEN  –  MUSSTE, WOLLEN  –  WOLLTE, SOLLEN  –  SOLLTE.

ЗМІНЮЮТЬ ГОЛОСНУ ЛІТЕРУ В ОСНОВІ Й ОТРИМУЮТЬ СУФІКС -TE В PRÄTERITUM ТАКОЖ НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА:

WISSEN  –  WUSSTE, KENNEN  –  KANNTE, RENNEN  –  RANNTE, DENKEN  –  DACHTE, BRINGEN  –  BRACHTE.

4.Schreibt die Sätze im Präteritum.
Üb 4  S25

Hausaufgabe
AB
Üb 3,4 ( урок 7)



22.09.2020
GIB MIR EINEN RAT!

1. СТ 20 ПІДРУЧНИКА, ЖОВТА РАМКА - ЗАПИСАТИ СЛОВА З ПЕРЕКЛАДОМ
ÜB 1 S 20 VERGLEICHE DIE DEUTSCHEN WÖRTER MIT DEN ENGLISCHEN.

2. IMPERATIVНАКАЗОВИЙ СПОСІБВИРАЖАЄ ПРОХАННЯ, НАКАЗ, ПОРАДУ І Т. П. ВІН УЖИВАЄТЬСЯ В СПОНУКАЛЬНИХ РЕЧЕННЯХ, ДІЄСЛОВО СТОЇТЬ НА ПОЧАТКУ РЕЧЕННЯ. У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ РОЗРІЗНЯЮТЬ ЧОТИРИ ФОРМИ ІМПЕРАТИВА.

1. ЗВЕРТАННЯ ДО 2-Ї ОСОБИ ОДНИНИ УТВОРЮЄТЬСЯ ВІД ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ІЗ ЗАКІНЧЕННЯМ  ЧИ БЕЗ НЬОГО:

  • WARTE! SCHREIBE! GEH(E)! KOMM! SAG!

2. СИЛЬНІ ДІЄСЛОВА ЗМІНЮЮТЬ КОРЕНЕВИЙ ГОЛОСНИЙ  НА :

  • SPRECHEN – SPRICH!; GEBEN – GIB!; NEHMEN – NIMM!; SEHEN – SIEH(E)!; LESEN – LIES!

3. ЗВЕРТАННЯ ДО 2-Ї ОСОБИ МНОЖИНИ УТВОРЮЄТЬСЯ, ЯК І ВІДПОВІДНА ФОРМА PRÄSENS, ДОДАВАННЯМ ДО ОСНОВИ ІНФІНІТИВА ЗАКІНЧЕННЯ -(E)T:

  • KOMMT! SCHREIBT! GEHT! SAGT! GEBT! SEHT! NEHMT!

4. ФОРМА ВВІЧЛИВОГО ЗВЕРТАННЯ УТВОРЮЄТЬСЯ ЯК ВІДПОВІДНА ФОРМА PRÄSENS. ЗАЙМЕННИК SIE СТАВИТЬСЯ ПІСЛЯ ДІЄСЛОВА:

  • WARTEN SIE! KOMMEN SIE! LESEN SIE BITTE!

5. ІМПЕРАТИВ 1-Ї ОСОБИ МНОЖИНИ ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЗАКЛИК ДО СПІЛЬНОЇ ДІЇ, ТОБТО ЗВЕРТАННЯ ДО ОСОБИ, ВКЛЮЧАЮЧИ ТОГО, ХТО ГОВОРИТЬ; УТВОРЮЄТЬСЯ ВІН, ЯК І ВІДПОВІДНА ФОРМА PRÄSENS. ЗАЙМЕННИК WIR СТАВИТЬСЯ ПІСЛЯ ДІЄСЛОВА:

  • LESEN WIR! GEHEN WIR INS KINO!

6. ДІЄСЛОВО SEIN УТВОРЮЄ ФОРМИ ІМПЕРАТИВА ОСОБЛИВИМ СПОСОБОМ: ДЛЯ 2-Ї ОСОБИ ОДНИНИ – SEI!; ДЛЯ 2-Ї ОСОБИ МНОЖИНИ – SEID!; ВВІЧЛИВЕ ЗВЕРТАННЯ – SEIEN SIE!


3LEST DEN TEXT, ÜBERSETZT UND FINDET PASSENDE TIPPS
ÜB 3 S 21
4WAS SAGST DU DEM KLEINEN KIND?
DIE TAPETE BEMALEN - BEMALE DIE TAPETEN NICHT!

HAUSAUFGABE
AB
ÜB 4 S9, ÜB 5 S9




15.09.2020
Gefühle und Emotionen

1. Schreibt die Wörter ins Vokabelhefte ab und übersetzt sie
(Жовта стрічка Урок 4 ст 15)


2.Граматика
Підрядні речення часу

Підрядні речення часу відповідають на питання wann? (коли?), seit wann? (з якого часу?), wie lange? (як довго?);
als, wenn (коли)

______   ====  ._._._._., wenn  ______   ._._._._  ==== .

wenn  ______  ._._._._.    ==== , ====   ______    ._._._._..

Вживання сполучників als та wenn:

Сполучник als виражає завжди одноразову дію в минулому.
Als ich voriges Jahr in Weimar war, war das Goethe-Haus geschlossen. (Коли я був минулого року у Веймарі, будинок Ґете був зачинений.)

Сполучник wenn виражає повторювану дію як у минулому, так і в майбутньому, а також одноразову в теперішньому.
Wenn ich in diesem Jahr wieder nach Hause komme, besuche ich unbedingt das Goethe-Haus. (Коли я цього року знову приїду додому, я обов’язково відвідаю будинок Ґете.)
Wenn ich nach Weimar fahre, besuche ich (jedesmal, meistens) auch das Goethe-Haus. (Коли я їду у Веймар, я відвідую (щоразу, найчастіше) також будинок Ґете.)

3. Lies die Sätze und vergleiche sie. Übung 2 S 15


4. Welche Gefühle haben die Kinder? Beschreib.


5. Wann habendie Kinder diese Gefühle?




Hausaufgabe
Übung 6 S16 schriftlich






26.05.2020


Habt ein bisschen Spass!


______________________________________________
19.05.2020

Т. Повторення
LB. S. 183, 184 - повторити правила вживання сполучників "denn", "deshalb", "weil";
Виконати вправу письмово та скинути фото на ел. адресу t.missjuk@gmail.com:

Bringen Sie die Wörter der einzelnen Sätze in die richtige Reihenfolge:  (поставте слова у правильному порядку, щоб отримати речення)

Наприклад: 
0. Sabine - sie - will - Kleider - schöne - mag - weil - werden - Fotomodell. 

0. Sabine will Fotomodell werden, weil sie schöne Kleider mag.

1. Peter - möchte - Tiere - werden - denn - mag - Zoodirektor – er __________________________________________________________

2. werden - weil - Gabi - eine - will - möchte - Sportlerin - sie - gewinnen – Goldmedaille __________________________________________________________ 

3. er - nicht - deshalb - Nachtwächter - gehen - abends - mag - früh - Bett - Paul - werden - ins – will __________________________________________________________

4. will - Ausland - werden - oft - fahren - dann - ins - sie - Julia - Dolmetscherin - denn - kann __________________________________________________________

5. Sabine - sie - will - Kleider - schöne - mag - weil - werden - Fotomodell __________________________________________________________

6. lernen - studieren - Deutsch - Deutschland - wir - Wir - deshalb - wollen - in __________________________________________________________



21.05.2020


Т. Повторення



Виконати вправу письмово до 23.05 та скинути фото на ел. адресу t.missjuk@gmail.com:


___________________________________________________
12/05/2020

МИНУЛИЙ ЧАС

PRÄTERITUM

  • У німецькій мові є два минулі часи: минулий складний (доконаний) час Perfekt і претер, претерітум, простий минулий час Präteritum.
  • Perfekt — вживається майже завжди у розмовній мові Umgangssprache, за винятком декількох дієслів; З Перфектом ми висловлюємо, що дія Handlung в минулому була завершена.
  • Präteritum — вживається у розповідях про минулі події та в писемній мові.
  • Das Wetter war schlecht. — Погода була погана.
    Er machte Urlaub.  Він був у відпустці.
    Wir hatten Glück.  Нам пощастило.
  • ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ ПРЕТЕРІТУМ

  • ОСОБЛИВОСТІ

    • Якщо корінь дієслова Verbstamm закінчується на d або t, то перед закінченням стоїть e.
    BEISPIEL
    arbeiten  працювати
    ich arbeitete — я працюю;
    du arbeitetest  ти працюєш;
    er arbeitete  він працює …
  • КОН’ЮГАЦІЯ (ВІДМІНЮВАННЯ) — НЕРЕГУЛЯРНІ (СИЛЬНІ) ДІЄСЛОВА

    KONJUGATION — UNREGELMÄSSIGE (STARKE) VERBEN

    • Нерегулярні дієслова (також звані сильними дієсловами starke Verben) змінюють голосний Vokal і часто використовуються у множині Plural закінчення дієслів теперішнього часу Präsensendungen1. перша і 3. третя особи однини Person Singular часто не мають закінчення Endung. Часто це ті ж самі, які також змінюють голосну в теперішньому часі Präsens, а також багато тих, які є регулярними regelmäßig в теперішньому часі!
    • Але: 1. перша і 3. третя особа однини Person Singular є ЗАВЖДИ ідентичними identisch, у всіх дієсловах Verben в Претерітум Präteritum.
  • Домашнє завдання
  • вивчити правило
  • 14.05.2020

  • МИНУЛИЙ ЧАС


    PRÄTERITUM


  • КОЛИ ВЖИВАЄТЬСЯ ПРЕТЕРІТУМ?


    • Для завершених дій Handlungen у минулому:
    BEISPIEL
    Er war letztes Jahr in Deutschland. — Він був у Німеччині минулого року.
    Ich ging gestern ins Theater.  Я вчора пішов до театру.
    • Для фактів Fakten або станів Zuständen у минулому:
    BEISPIEL
    Das Wetter war gut. — Погода була гарною.
    Deutschland wurde 1990 Fußballweltmeister. — Німеччина стала чемпіоном світу з футболу 1990 року.
  • Що ж до теорії … в усній мові gesprochenen Sprache в основному використовується Перфект Perfekt. Оскільки немає ніякої різниці у значенні між складним минулим часом Perfekt і простим минулим часом Präteritum, і це принципі все рівно, яка з двох форм буде використаною.
    Але модальні дієслова Modalverbensein і haben майже завжди використовуються в Претерітум Präteritum.
    У письмовій мові geschriebenen Sprache (література Literatur, новини Nachrichten, офіційні листи offizielle Briefe), майже виключно завжди використовується Претерітум. Ось чому в німецькій мові розрізняють письмову Schriftsprache і розмовну мови gesprochener Sprache.
  • Домашнє завдання активне
    Завдання необхідно виконати до  15 травня 20:00 ред.
_______________________________________________________________________________

05.05.2020

Готуємось до перевірочної роботи
Повторимо:


1.


2.


3.


4.

5.

6.

7.
За потреби відкрийте робочий зошит та перегляньте виконані вправи!














07/05/2020
14.00 - 15.00
Перевірочний тест
ПОВІДОМТЕ УЧНЯМ Код доступу 844631

Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Увага! 
Роботу підписати своїм прізвищем! 

На виконання відведена 1 година, далі тест буде не доступний!


_____________________________________________________________________________

Tania Yakovenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Tania Yakovenko 8-A

Время: 30 апр 2020 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78949641489?pwd=Tjk0YlNJdTFFbEt5T2dNSHRQUW01Zz09

Идентификатор конференции: 789 4964 1489

Пароль: 1chYug

28/04/2020



Тhema:
Unsere Schulveranstaltungen
Класна робота
S157 записати слова до словника та перекласти ( слова з жовтої рамки та вправи 1).


S 157 Üb 2 Що це за розваги? Знайди відповідне слово у вправі №1 та розкажи за зразком:

Auf Foto 1 ist eine Tanzshow. Hier tanzen die Kinder und die Jury bestimmt die besten Tänze.

Перед ти як виконати вправу 4 ст 158 пригадайте які запитання ми можемо поставити в німецькій мові. Коротке відео вам допоможе.


S 158 Üb 4  розгляньте рамку зі словосполученнями та побудуйте невеличке висловлювання про одне зі свят у школі. Працюємо за зразком:

Diese Woche findet ein Kostümfest in unserer Schule statt. Alle Interessanten können teilnehmen. Das Fest findet in der Aula statt. Mann muss ein schönes Kostüm haben.

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  2 травня 18:00


Повідомте учням

Код доступу 848879
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Або надішліть посилання учням:


30/04/2020


Тhema: Wiederholung

Класна робота
Сьогодні наше завдання повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал та підвести підсумки з вивченої теми.
1.Для початку пригадаємо лексику:
відкрийте свої словники та прогляньте ще раз усі слова з перекладом, якщо виникають запитання в вимові чи з перекладом - загляньте ще раз до словника у підручнику чи мережі інтернет.
Чи пам"ятаєте ви назви усіх шкільних предметів та навчальних кабінетів?( впр 3 ст 149, рамка і впр 1 ст 151)
2. Давай пригадаємо граматику: Наказовий спосіб Imperativ (впр 3 ст 153 та в попередніх уроках було багато пояснень у вигляді текстових повідомлень та відеосюжетів)
3. Що ж приступай до виконання підсумкового тесту. Нехай щастить!
Завдання необхідно виконати до  2 травня 12:00


Код доступу 152125

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Або надішліть посилання учням:




Домашнє завдання



Гарного відпочинку на вихідних!

-----------------------------------------------  23.04.2020 13.00 zoom конференція для охочих


Tania Yakovenko приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.



Тема: Конференция Zoom Tania Yakovenko Deutsch 8-A

Время: 23 апр 2020 01:00 PM Киев



Подключиться к конференции Zoom




Идентификатор конференции: 759 5581 1642

Пароль: 8fRESv



21.04.2020

Thema: Mir gefählt die Deutsche Sprache
Класна робота
 Продовжуємо вивчати наказовий спосіб Imperativ. Переглянь відео з поясненням та зроби короткі записи.

Імперативом називається форма дієслова, яка висловлює командування. Тобто, ми використовуємо цю форму, щоб кимось командувати (комусь наказувати – вказувати) або просити когось зробити щось.
Таким реченням людина завжди звертається до однієї або кількох осіб особисто persönlich.
Імператив Imperativ існує тільки в формах: du- ти, ihr- ви і у ввічливій формі Höflichkeitsform – Sie- Ви. 

BEISPIEL ПРИКЛАД НА НІМЕЦЬКІЙ
Geh jetzt ins Bett! — Іди вже спати! (ти — форма du Form)
Geht bitte einkaufen! — Будь ласка, йдіть за покупками! (ви — форма ihr Form)
Gehen Sie nach Hause! — Ідіть додому! (Ви — форма Sie Form)                                                    Утворення імператива
1) Ввічлива форма Höflichkeitsform:
 У формі ввічливості Höflichkeitsform імператив формується з інфінітивом дієслова (Infinitiv des Verbs) + Ви Sie.
zB.: Gehen Sie nach Hause! — Ідіть додому!

2) Множина Plural ihr ви:
У множині Plural ми використовуємо теперішню форму дієслова (Präsensform) без займенника.
zB.: Geht nach Hause! — Йдіть додому!

3) Однина Singular du ти:

  У однині Singular ми використовуємо теперішню форму дієслова без закінчення і без займенника.zB.: Geh nach Hause! — Іди додому!          

                       
Виконай Üb 2 S 61 im AB
Домашнє завдання:
Вивчити правило


23.04.2020


Thema: Schule

Класна робота

Шкільна освіта у Німеччині.

    Загалом освіта в Німеччині класична – вона має трі рівні: дошкільна, середня та вища. Варто звернути увагу на те, що сама країна поділена адміністративно, та кожна одиниця поділу має свій закон про освіту. Тож, в різних регіонах Німеччини можуть відрізнятися нюанси освіти. Початкова школа – Grundschule Зазвичай німецькі діти починають навчання з шести років. Вступають вони до Grundschule – початкової школи, де навчання триває чотири роки. Але в деяких регіонах – таких, наприклад, як Берлін або Брандербург цей процес розтягується на шість.

Перші два роки навчання школярі не отримують оцінок, адже вважається, що це може вплинути на розвиток дитини. Лише починаючи з третього класу дітей починають контролювати та виставляти бали. Система оцінювання шестибальна та може здатися незвичною для нас, адже оцінка «1» - найвища. Втім, ставлять її вкрай рідко. Другий рівень освіти Після закінчення освіти в початковій школі, навчання триває. В цей момент діти та батьки роблять вибір – в якій формі продовжити освіту.
Всього є три варіанти:
• Hauptschule
• Realschule
• Гімназії
Hauptschule - це середня школа для учнів, що показали невисокі результати у початковій школі. Там можна отримати дев’ять класів освіти та вивчити просту робочу спеціальність – таку як маляр, слюсар та подібні. В середньому діти навчаються по 30 годин на тиждень та в основному зосереджені на засвоєнні професії.
Realschule – школи для дітей вже з вищими показниками. Тут вже більше навантаження та навчання орієнтоване на більш складні дисципліни – наприклад, вивчення мов, математики та комп’ютерних наук.
Гімназії – це школи для дітей, що мають оцінки рівня «1 та 2». Навантаження в цих школах можна порівняти з тим, яке мають українські школярі. Тут вже вивчають фізику, хімію, іноземні мови. Учні мають можливість спеціалізуватися та предметах, що їм подобаються. Остання два класи освіти вважаються коледжем, тож кожен випускник повинен написати курсову роботу. За результатами своєї роботи випускники отримують так званий аби тур, що дає змогу вступати до університету.


Домашнє завданняДомашнє завдання активне


Завдання необхідно виконати до  25 квітня 15:00


Код доступу 906539

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:



Немає коментарів:

Дописати коментар

В рамках тижня іноземних мов Квест " Містами Німеччини" https://docs.google.com/forms/d/1NdN4MsR4OJL0qCvNprvdzSU_u1mNp6idq3Xqyul...